• Voor al degene die da hebben he ;)
    ik heb daar eens een vraag over, Ik heb Guitar hero Wii, en nu ben ik van plan om daar ne micro bij te kopen, maar heeft iemand een micro daarbij? want ik zou niet weten hoe je die moet aansluiten :S
    xSKITT


    Your Butt is Mine!

    Gebruiksaanwijzing? Of misschien kan je vader het regelen ofsow?

    Gebruiksaanwijzing? Of misschien kan je vader het regelen ofsow?

    Er is geen gebruikaanwijzig + Ik heb geen vader die dat kan regele voor mij


    Your Butt is Mine!

    Hmm, zoek gewoon aan heel je wii-ding waar er ergens een gaatje is waar je iets anders kan aankoppelen. Fso, ik heb geen idee. Mijn nichtje weet dat wel, die heeft het ook, maar ik kan het haar nu niet vragen voor je.


    Walkin' in line.

    Hmm, zoek gewoon aan heel je wii-ding waar er ergens een gaatje is waar je iets anders kan aankoppelen. Fso, ik heb geen idee. Mijn nichtje weet dat wel, die heeft het ook, maar ik kan het haar nu niet vragen voor je.

    Ik zal is kijken ;)
    Ik ga hem nu kope ^^ wens me succes


    Your Butt is Mine!

    Daar is de gebruiksaanwijzing toch voor?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Voor al degene die da hebben he ;)
    ik heb daar eens een vraag over, Ik heb Guitar hero Wii, en nu ben ik van plan om daar ne micro bij te kopen, maar heeft iemand een micro daarbij? want ik zou niet weten hoe je die moet aansluiten :S
    xSKITT

    Lol, Julie da's ecigenlijk zó simpel^^
    Je zoekt de poort die overeen komt met de micro^^ Kan niet moeilijk zijn. Daarbij je probeert gewoon wat uit. Veel kan er niet mis gaan, want anders was onze tv alvast stuk door de atari x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay