• Op school hebben we een project, je moet het over een persoon (beroemdheid) houden, die belangrijk in de wereld is geweest. Of ontzettend bekend. Ieder geval; waar een geschiedenis aanvast zit.

    Weet jij iets of iemand?
    x

    ps;
    Ik heb nu 2 die mij wel leuk lijken
    Steve Irwin (dat is degene die dood is gegaan door die pijlstaartrog)
    of
    Michael Jackson.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nelson Mandela
    Wat hebben Steve Irwin en Michael Jackson nou goed gedaan? >_>
    Steve Irwin.. niet veel. Michael Jackson. Hij was de king of pop.. En je kunt je aansluiten bij alle leugens die er over hem verspreid worden.. maar je kunt zijn succes en inzet voor duizenden (misschien wel meer) zieke en stervende kinderen en kinderen in hongersnood niet ontkennen.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Steve Irwin.. niet veel. Michael Jackson. Hij was de king of pop.. En je kunt je aansluiten bij alle leugens die er over hem verspreid worden.. maar je kunt zijn succes en inzet voor duizenden (misschien wel meer) zieke en stervende kinderen en kinderen in hongersnood niet ontkennen.
    Ja, Nelson mandela kan niet meer, die is al bezet. Dan wordt het toch Micheal Jackson?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Windows meneer. x)


    it's cool to know nothing.

    Ik zou voor Micheal Jackson kiezen als ik jou was.


    Cómo no te voy a querer..