• Voor een schoolopdracht moeten we een anti-vooroordelen krant maken.
    Hierin moet o.a. iets staan wat mensen over vooroordelen vinden.
    Het leek ons leuk om een pagina te maken met gedichten / verhalen.
    Dit mag gaan over jouw ervaring met vooroordelen, wat je vaak op straat ziet of wat je echt kwijt moet over mensen die altijd wel hun vooroordeel klaar hebben.
    Wil jij hierbij helpen?
    Schrijf dan voor dinsdag avond, 21:30 een verhaal of gedicht van maximaal 300 woorden.
    De drie mooiste krijgen een plekje in de anti-vooroordelen krant.

    Ik heb altijd vooroordelen en nu kan iemand boos worden maar dat hebben we allemaal,en dat is heeel verkeerd maar ja we blijven de vooroordelen houden in de wereld ;$

    Ik heb altijd vooroordelen en nu kan iemand boos worden maar dat hebben we allemaal,en dat is heeel verkeerd maar ja we blijven de vooroordelen houden in de wereld ;$

    álles is een vooroordeel, maar daar gaat het nu niet om.
    op school blijven ze blijkbaar niet in de realiteit hangen en geven ze ons deze opdracht. kan ik niks aan doen. ^^
    en iedereen heeft zo zn voordelen, maar iedereen heeft waarschijnlijk ook wel zijn mening erover.

    Ik zal wel iets maken omdat ik daar nu wel zin in heb. Ga het sturen via PB. :]
    EDIT: gedaan


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor de mensen die via een PB hadden gezegt om wat te schrijven, vanavond is de laatste kans om t op te sturen.
    te laat? dan is t jammer.

    Ik heb vaak geen vooroordelen. Maar wel snel een eerste indruk waar ik lang aan vasthou. Vaak klopt die ook wel :'D