• Ik knijp hem echt. Ik heb morgen mijn boekbespreking het 7e/8e uur en ik klap gewoon dicht met die dingen. Heeft iemand tips?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon relaxen, even op en neer springen van te voren. Er is niks engs aan, iedereen in je klas moet een boekbespreking houden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    rustig blijven adem halen;)
    en misschien naar een paar mensen kijken die je vertrouwd ofzo?

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon relaxen, even op en neer springen van te voren. Er is niks engs aan, iedereen in je klas moet een boekbespreking houden.

    Ja je hebt gelijk maar ik heb een soort van faalangst met dingen voor de klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    rustig blijven adem halen;)
    en misschien naar een paar mensen kijken die je vertrouwd ofzo?

    xX

    Thanks ! Ik denk dat ik dat zeker ga doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb dat ook, het helpt bij mij een beetje als ik niet in me klasgenootjes hun gezicht kijk, maar boven hun hoofden of gwn op me papiertje met steekwoorden. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ben ik even blij datikdat niet meer heb.. x']
    sorry ik weet ook niks, ik heb precies hetzelfde, en ik st ahelemaal te trillen op me benen ><
    Je moet gewoon heel ego doen, en tegen jezelf zeggen dat je de beste ben en dat je het kan@.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb 'm donderdag, ;o Omg ik ben nog niet eens begonnen XD

    Dude ik heb geen tips... :$ srry..

    ik ben heel goed in besprekingen enz. gewoon omdat ik alles uit me nek lul x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dude ik heb geen tips... :$ srry..

    ik ben heel goed in besprekingen enz. gewoon omdat ik alles uit me nek lul x_x

    mazzellaar ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb ik ook, en donderdag moet ik zo'n ding in het Frans voorbrengen. En daar ben ik nu al bang voor.
    Want als ik vooraan sta, begin ik heel hard te blozen en praat ik zo rap dat ik over mijn woorden struikel. Ik haat het gewoon als iedereen naar me kijkt.
    Maar de vorige keer keek ik boven iedereen zijn hoofd en toen lukte het wel.
    Verder heb ik niet echt tips. In ieder geval: Succes en geloof in jezelf!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb dat ook, jezusminezus. Ik moet dan plassen en ik shake aan alle kanten. Zelfs mijn stem. Ik heb dus ook geen tips. o_o ik heb er zó'n schijthekel aan!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    U EIGEN INBEELDEN DAT IEDEREEN IN ZIJN ONDERBROEK ZIT HELPT NIET O_O
    Gewoon dneken van; Jhua, da zijn alemaal mensen die ik ken, dusja, kzal et wel kunnen, fzu! :]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb ook morgen een bespreking, maar dan van godsdienst --' en ik heb juist hetzelfde als jij en neeh ik heb geen tips. Het spijt me =')


    What you see, is what you get.

    Heb ik ook, en dan denk ik zo, eigenlijk valt het wel mee, niet zenuwachtig zijn, hélpt het geen kloten ><'

    denk dat iedereen in hun ondergoed zit :']
    Nee, dat helpt niet. Ik heb dat ook altijd. Gewoon denken dat je het wel kan, en dat niemand toch luisterd.


    Underdog, just look at the mess you made.