• Ik hou dus met 2 meisjes een spreekbeurt over muziek. We gaan alledrie over een totaal andere muziekstijl vertellen, een doet klassiek. Eentje gaat ut hebben over jodelen. En ik ga vertellen over RockxD Ik weet er wel veel over, maar ik moet ook de geschiedenis enzo. Maar het is echt heel moeilijk om daar info over te vinden. Wat het is in allemaal van die taal waar ik gwn echt geen touw aan vast kan knopen. Dus ik dacht, misschien kunnen wat rockkenners me helpen. En wat bands verdelen in bv, punkrock, metal, in genres dus. Doe wel effe niet kinderachtig, geen info die helemaal niet klopt. Alvast bedankt voor je reactie, en/of hulp.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Misschien kun je een liedje laten horen van poprock/rock/alternativerock bands laten horen ofzo.. En dat je verteld wat voor soort genres er allemaal rond rock heen zijn gekomen ofzo..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    rock is misschien wel heel breed:|
    (deed haar muziekspreekbeurt over 1 nummer)
    sorry, ik weet egt wat...


    I am an idiot, I move.

    Misschien kun je een liedje laten horen van poprock/rock/alternativerock bands laten horen ofzo.. En dat je verteld wat voor soort genres er allemaal rond rock heen zijn gekomen ofzo..


    Dat is ook de bedoeling.. maar daar heb ik wel wat hulp bij nodig. Want ik heb de neiging om alleen Tokio hotel((cool)) te behandelen. Maar we moeten drie stijlen in 10 tot 15 minuten behandelen. En dat is erruugg kort. Aangezien ik nogal un prater ben.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Rock



    Maar dat bedoel ik dus.. Ik snap er echt de ballen niet van. Ik heb echt niet zoveel tijd om dat allemaal te gaan vertellen.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik heb vorig jaar ook een spreekbeurt gedaan over rock. Maar ik heb nu een nieuwe pc, dus dat staatr niet meer op. Anders wou ik het je eventueel wel doorsturen ;]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.