• (...) is een Prachtig meisje, wat zich sins 1 jaar bij de cullen Familie heeft aangesloten. Het leven als wilde vampier die onschuldige mensenlevens verwoest, stond haar na 99 jaar niet meer aan, en ze zag het licht, toen ze Edward tege kwam, tijdens het jagen. Zins dien hoord ze bij de Cullen's. Maar waneer, er een Bella in het spel komt, en (...) dardoor in kontacht komt met Jacob. is ze opslag verliefd op hem. Maar Vampier + Weerwolf, wal nooit op een heel mooi rond geheel uit komen. en wat zal Edward wel niet denken, zijn liefde, met een weerwolf?!

    Doen of niet?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DOENDOENDOENDOEN

    dan ga ik hem lezen.
    waaaa, dat lijkt me echt een heel cool verhaal:Y)


    rules don't stop me

    GneGne, teminsten 1.. x']
    Owjha, weet imand nog title, en naam voor hoofpersoon ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    klijn stukje,, om er in te komen,, niet dat jullie er erg opgewonden ofer zijn ><:

    ‘Gefeliciteerd, met je 117de verjaardag!’ Edward drukt zijn stevige koude lippen op die van mij, en overhandigt me doosje, verpakt in glinsterend zilver pakpapier, met een roze strikje er omheen. ‘Oja en het 1 jarige bestaan bij de familie.’ Zegt hij er snel achteraan. ‘Dankjewel, lieverd, maar ik zij toch dat ik niks wilde.’ Murmel ik, terwijl ik wat moeilijk naar het pakje kijk. Ik heb het nooit fijn gevonden dingen te krijgen, Ik heb het zins mijn 100 jaar als vampier nog nooit iets gekregen van iemand.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    COOL :'D


    rules don't stop me

    Opzich lijkt het me wel een leuk verhaal. Alleen als ik het 'inkom' stukje lees, lijkt het karakter van de hoofdpersoon toch wel een beetje op die van Bella. Of heb je daar gewoon onbewust voor gekozen?


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Opzich lijkt het me wel een leuk verhaal. Alleen als ik het 'inkom' stukje lees, lijkt het karakter van de hoofdpersoon toch wel een beetje op die van Bella. Of heb je daar gewoon onbewust voor gekozen?

    nhee, dat viel me ook wel op. Maar dat is helemaal niet zo, maar daar kom jhe later wel agter. mischien om het wat deudelijker te maken, ze immiteerd nu Bella na ;]
    dus. zo is ze niet egt, de hoofdpersoon, is egt heel eigenwijs, en is egt best wel arrogant enzo.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    nhee, dat viel me ook wel op. Maar dat is helemaal niet zo, maar daar kom jhe later wel agter. mischien om het wat deudelijker te maken, ze immiteerd nu Bella na ;]
    dus. zo is ze niet egt, de hoofdpersoon, is egt heel eigenwijs, en is egt best wel arrogant enzo.. x']


    O, op die manier. Nee, dan begrijp ik het. Het kan misschien aan mij liggen, maar zijn Edward en de hoofdpersoon nou lovers, of niet? Want later wordt de hoofdpersoon toch verliefd op Jacob, tenminste als ik het goed heb begrepen.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    (...)

    O, op die manier. Nee, dan begrijp ik het. Het kan misschien aan mij liggen, maar zijn Edward en de hoofdpersoon nou lovers, of niet? Want later wordt de hoofdpersoon toch verliefd op Jacob, tenminste als ik het goed heb begrepen.

    Jha,, Maar als je door leest, staat er op het einde nog 'en wat zal Edward wel niet denken, zijn liefde, met een weerwolf?!'
    Dus (...) wAAR ik nog steeds een naam voor moet hebben,, >< de hoofdpersoon dus.. Is nu met Edward. maar waneer ze Jacob leer kennen, is dat al snel over ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Jha,, Maar als je door leest, staat er op het einde nog 'en wat zal Edward wel niet denken, zijn liefde, met een weerwolf?!'
    Dus (...) wAAR ik nog steeds een naam voor moet hebben,, >< de hoofdpersoon dus.. Is nu met Edward. maar waneer ze Jacob leer kennen, is dat al snel over ;]


    O, okey. Waarschijnlijk had ik het laatste gedeelte over het hoofd gezien. In ieder geval lijkt het me wel een leuk verhaal. Maar ik weet nog niet zeker of ik het ga volgen, aangezien ik het de laatste tijd aardig druk heb met mijn studie. Alhoewel ik toch hoop dat het voor me mee zit dat ik het verhaal alsnog kan volgen (:


    Your Words They Eat Right Through Me...

    ja verder je moet doen...

    doei xxx tessiepessie(flower)

    (...)

    O, okey. Waarschijnlijk had ik het laatste gedeelte over het hoofd gezien. In ieder geval lijkt het me wel een leuk verhaal. Maar ik weet nog niet zeker of ik het ga volgen, aangezien ik het de laatste tijd aardig druk heb met mijn studie. Alhoewel ik toch hoop dat het voor me mee zit dat ik het verhaal alsnog kan volgen (:

    je studie is altijd nog belangrijker ;]
    dus ik begrijp het wel :]
    maar daar ben je tog geen 24 uur per dag mee bizig lijkt me.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    je studie is altijd nog belangrijker ;]
    dus ik begrijp het wel :]
    maar daar ben je tog geen 24 uur per dag mee bizig lijkt me.


    Thank God niet nee! Maar ik moet wel altijd vroeg op school zijn en vaak ben ik ook laat uit en dan moet ik nog naar huis reizen. En als ik thuis kom moet ik ook nog leren en huiswerk maken en al die shit. Maar ik heb twee weken geleden al 2 van de 7 vakken afgesloten, dus dan heb ik wel wat meer vrije tijd. (:


    Your Words They Eat Right Through Me...

    DOEN ik ga hem zeker lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:)

    Doen !! :')


    A Noble was Born in Chaos

    OMG, zijn liefde nog wel, dat word wat x'D
    Maar het lijkt me heel leuk. =]


    Remember the nights we drove around crazy, in love.