• Oke ik heb dus gister tijdens een tussenuur eens brugers grondig bekeken, Damn, ik had echt zin om tegen sommige te zeggen.'Smeer er nog een laag op!' Sommige brugers, die hebben hun hele kop vol zitten met nou wat zal het zijn,
    dagcreme
    foundationlaag 1
    poeder laag 1
    f laag 2
    f laag 3
    [/tubbe foundation leeg]
    poederlaag 2
    hele lipcloss erop,
    dik mascara,
    smoky eyes.
    oogpotlood[/vast wel 3 lagen]
    En ga zo maar door,

    Het is zo lelijk!!

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons is het echt heel erg [zie BombInside].

    Dan hebben ze meters foundation op, en een heel dingetje mascara & zo, en dan gaan ze elke les kijken of het nog goed zit en bijwerken ><


    SimplePlanLove<3

    Like echt he. Bij ons heb je ook echt van die eerste klassers die zoveel make-up op hebben dat ik denk van dat ze gewoon zo -BOEM- hun kop in een make-up doos hebben geduwt. En dan denken ze ook nog eens allemaal dat ze heel wat zijn. *roles eyes*


    Your Words They Eat Right Through Me...


    Bij ons zijn er ook van die vette sletjes die wel 3 tubes foundation en de hele shit op hen face hebben. Dan in de pauzes staat er een enórme rij bij de wc's, allemaal sletjes die hen make-up weer even goed willen doen. Hup, weer een tube erdoorheen. Gewoon vréselijk >.<. En het blijft nog zitten ook. O_<


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat valt bij ons reuze mee... & emo is bij ons op school dus echt not done... Bij ons zijn het meer kakkers en modepopjes O__o Behalve 2 jongens die serieus iedere dag een Slipknot shirt aan hebben, IEDERE DAG! O__o


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    omgosh so veel ik gebruik alleen oogschaduw en oogpotlood + een beetje lipgloss meer niet

    Bij ons is dat niet zo. :Y)
    Allemaal vrij bescheiden. Maar wat wil je ook met een paterschoolding. ><

    Yay, nog iemand met een paterschool xD
    Ze vinden mij al een schminkpop..en wat heb ik op? Mascara en zilveren oogpotlood!
    En echt maar een beetje daarvan Ö Juaa, paterscholen...gott, ik hou er zo van!


    Live for something or die for nothing

    bij ons die wemo achtige mensen =='

    Das humor. Bij mij op school had er laatst eentje een enorme zwarte traan geschilderd op haar gezicht. Het zag er niet uit :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is het echt heel erg [zie BombInside].

    Dan hebben ze meters foundation op, en een heel dingetje mascara & zo, en dan gaan ze elke les kijken of het nog goed zit en bijwerken ><

    Vorig jaar had iemand een stijltang meegenomen en aangesloten op het stopcontact tijdens de les. Ik weet toevallig dat het een enorm aandachtshoertje is [kan haast niet anders] maar had er wel om kunnen lachen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij ons is het ook zo ><
    Ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om zoveel op hun gezicht te smeren O.o


    Listen to what we're not saying..

    Bij ons denken al 1e jaars dat ze emo/gothic zijn ^_- Best beschamend dat hun bij mij op school zitten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Muhahha, bij ons lopen er zo ook sommige rond. x'D Je ziet de vlekken er van op hun gezicht. En dan menen ze dat ze alles zijn. Hilarisch gewoon. x'D

    bij ons zijn dat meer de tweede klassers, de meeste bruggers zijn nog een beetje de meelopers van 4e/5e klassers.


    I am an idiot, I move.

    bij ons zijn het de zijn het alle jaren buite het eerste dat het doen (niet iedreen natuurlijk)^-^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij ons dragen meer dan de helft van de bruggers amper make-up x'] Opzich wel grappig..
    Maarja, als ze hun gezicht willen volsmeren, moeten ze dat maar doen.. Dan geven ze lekker af als ze iemand knuffelen (A)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Dat valt bij ons reuze mee... & emo is bij ons op school dus echt not done... Bij ons zijn het meer kakkers en modepopjes O__o Behalve 2 jongens die serieus iedere dag een Slipknot shirt aan hebben, IEDERE DAG! O__o

    een vriendin van mij heeft ook bijna elke dag haar Slipknot t-shirt aan:Y)


    I am an idiot, I move.