• Voel je niet aangesproken ofzo, maar ik moet dit gewoon zeggen.
    Heel veel mensen wouden graag dat ze hun usernaam konden veranderen, Rutger doet zijn best en het lukt hem, en dan komen de eerste mensen te zeiken dat ze het vervelend vinden.

    Dat is nu ook met die templates zo, ze zouden en moeten hun profiel kunnen pimpen maar zo gouw het gebeurd is het irritant, is het dan nooit goed. Je hoeft er toch ook neits mee te doen, ik bedoel je hoeft je naam niet te veranderen en ook geen template te maken, dus je hoeft ook niet te klagen en te zeiken over dat soort dingen.

    Het is ook nooit goed..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Amen!
    (vertaling: helemaal mee eens) x]


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ben het met je eens.


    -

    Laat het toch gewoon, als die mensen dat niet goed vinden is dat hun probleem maar om daar direct een appart topic over te maken.In de topics zelf wordt het al vaak genoeg tegen mensen gezegt dat het ook nooit goed is.


    The soul needs autumn.

    yup ik ben het met je eens, MAAR
    zeg nou zelf sommige mensen maken die template's wel héél bont het is dan gewoon níét meer te overzien..
    alles heeft 2 kanten.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Laat het toch gewoon, als die mensen dat niet goed vinden is dat hun probleem maar om daar direct een appart topic over te maken.In de topics zelf wordt het al vaak genoeg tegen mensen gezegt dat het ook nooit goed is.



    Minder aanvallend kan ook. Alsof zij de enige is die een topic bijmaakt erover n_n


    -

    Zoveel duizend puberende kinderen tevreden houden gaat gewoon niet. :X

    Laat het toch gewoon, als die mensen dat niet goed vinden is dat hun probleem maar om daar direct een appart topic over te maken.In de topics zelf wordt het al vaak genoeg tegen mensen gezegt dat het ook nooit goed is.

    Ik ben wel de eerst met zo'n topic, oke en nu jij weer.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zoveel duizend puberende kinderen tevreden houden gaat gewoon niet. :X

    Ja maar geef ze een lolly en ze geven geen kick meer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar somige maken die templates echt heel erg vloekent! Dat is irri! En die usernames vind ik wel fijn^^ Alleen nu je kunt zien op het profiel van iemand vind ik het dus helemaal fijn!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)


    Minder aanvallend kan ook. Alsof zij de enige is die een topic bijmaakt erover n_n

    Ik bedoel het niet aanvallend,maar in die topics zelf wordt meestal al 6keer tegen die mensen gezegt dat ze is tevreden moeten zijn.Daarom vind ik dit topic gewoon overbodig en als iemand anders dan Ivy dit topic had gemaakt had ik juist hetzelfde gezegt hoor.


    The soul needs autumn.

    Weetje wat nog het leukste is, de mensen die erover zeiken hebben lang gesmeekt om die tools.
    Maar idd, als je het niet leuk vindt, gebruik je het gewoon niet. Sommige mensen zijn er eenmaal wél blij mee. Daar denken die zeikerds niet aan.

    Weetje wat nog het leukste is, de mensen die erover zeiken hebben lang gesmeekt om die tools.
    Maar idd, als je het niet leuk vindt, gebruik je het gewoon niet. Sommige mensen zijn er eenmaal wél blij mee. Daar denken die zeikerds niet aan.

    En daar sluit ik me bijaan,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weetje wat nog het leukste is, de mensen die erover zeiken hebben lang gesmeekt om die tools.
    Maar idd, als je het niet leuk vindt, gebruik je het gewoon niet. Sommige mensen zijn er eenmaal wél blij mee. Daar denken die zeikerds niet aan.

    Ik gebruik het ook niet. Het enige waar ik me aan erger is dat ik ze steeds opnieuw moet uitschakelen ><


    Bored.

    Ik ben het ook met je eens. Rutger heeft daar voor allemaal hard gewerkt. En als je zo'n dingen overbodig vind, verander dan gwn je nickname niet of zet geen templates...
    Rutger heeft er zijn tijd in moeten steken omdat iedereen het wou en nu is iedereen ertegen.. Gwn te erg...


    Get outta my head!

    Ik ben het ook met je eens. Rutger heeft daar voor allemaal hard gewerkt. En als je zo'n dingen overbodig vind, verander dan gwn je nickname niet of zet geen templates...
    Rutger heeft er zijn tijd in moeten steken omdat iedereen het wou en nu is iedereen ertegen.. Gwn te erg...


    Get outta my head!