• Ik had vandaag dus een gesprek, één op één, met mijn leraar engels voor een cijfer. Joepie Joepie. Ik was natuurlijk weer helemaal zenuwachtig. Knikkende knieën en zweethandjes, trillende stem, je kent het wel. Horrible, om maar even in het sfeertje te blijven. Nouja, het ging dus uiteindelijk heel erg goed, maar ik moest wel ffkes naar de wc van te voren. Ik moet altijd plassen van de zenuwen. ><'
    Maargoed, worden jullie ook altijd zo zenuwachtig als je in een taal moet spreken voor een cijfer? ><' En dat terwijl je wéét dat je het kan? Ik wel en word er gék van. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had vandaag mondeling Duits, ik vond het echt doodeng, dat wordt weer een fijne onvoldoende >_<


    I am an idiot, I move.

    Ik had vandaag mondeling Duits, ik vond het echt doodeng, dat wordt weer een fijne onvoldoende >_<

    ging het zo slecht? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had ook een mondeling Duits vandaag.

    Had een 7.2


    rules don't stop me

    ik had mondeling frans 6.5 xp


    All was well.

    Ik ook. Ik doe dat absoluut niet graag. En meestal als we mondeling van franse of engels of duits fzo hebben is de klas zo heel stil en zitten ze allemaal lekker mee te luiseren --"


    Listen to what we're not saying..

    Op schriftelijke overhoringen haal ik wel goede cijvers.. Alleen ik had laatst een mondeling voor engels, kende alles vet goed, flik ik het ook nog om een 4 te halen omdat dat mens me zo dom aankijkt x.x


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Jaaa ><
    Ik had vandaag ook mondeling van Engels, maar op zich was het wel goed :p

    Ik ook. Ik doe dat absoluut niet graag. En meestal als we mondeling van franse of engels of duits fzo hebben is de klas zo heel stil en zitten ze allemaal lekker mee te luiseren --"

    Daar heb ik zo'n schijthekel aan. ><' Godzijdank was het één op één vandaag, anders had ik het een héél stuk slechter gedaan. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.