• Er wordt wel eens gezaagt dat mensen niet reageren op topics, quizzen, foto's. Om hun te laten horen gaan ze dan een topics openen 'reageer nou toch eens!' Mag ik eens zeggen wat ik ervan vind? Mensen kunnen niet altijd reageren op elke quiz, elke foto, elk topic! Soms klikken we op een topic en als we dan beginnen met lezen ondervinden we dat het onderwerp ons niet aanstaat en dáárom reageren we niet, dat geld ook voor foto's, quizzen. Mensen zijn geen robots die overal hun stempel achterlaten.

    'Mooi, reactie terug?' heb ik wel eens zien staan bij een foto, let me tell you dat je anders dit moet zeggen; 'yellow, ik ben zielig en omdat ik veel reacties terug wil, zet ik eventjes dat ik je mooi vind, maar eigenlijk ben je spuuglelijk.'

    'Ik wou dat ik je kon helpen.' Sommigen mensen menen dit vanuit hun hart, andere bedoelen 'Ik laat eventjes medeleven tonen, dan ben ik er zo wel vanaf, want niemand die met een onbekende wilt praten over zijn/haar problemen.'

    Ik denk dat jullie ondertussen al wel verstaan hebben wat ik bedoel(?) Vat het niet persoonlijk op, alhoewel enkelen dat wel moeten doen..


    -

    ik vat het niet persoonlijk op? of vind je dat onterecht? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Deels geef ik je wel gelijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben het, kind, zo hard met jou eens!
    'Mooi, reactie terug?' heb ik wel eens zien staan bij een foto, let me tell you dat je anders dit moet zeggen; 'yellow, ik ben zielig en omdat ik veel reacties terug wil, zet ik eventjes dat ik je mooi vind, maar eigenlijk ben je spuuglelijk.'

    vooral dát, daar erger ik me zo aan!

    ik vat het niet persoonlijk op? of vind je dat onterecht? :'D



    hmm neen, ik onthoudt geen namen ^^ ik denk dat mensen dat van zichzelf wel weten.


    -

    Ben het zeker met je eens.
    Ik reageer alleen als ik het ook echt meen, en ik zeg nooit ik wou dat ik kon helpen. Als ik iets lees gá ik ook proberen te helpen x'D
    Agree with ye.


    Candycorekid.

    is al een topic over geopend vandaag van Sincere :3

    Goh. ik zou echt mod moeten worden, buiten mijn oneindige starfblad gerekend >.<


    All was well.

    (...)


    hmm neen, ik onthoudt geen namen ^^ ik denk dat mensen dat van zichzelf wel weten.

    hahnee, ik denk dat ik het goed van mezelf weet en me, myself and i denken dat ik het niet doe. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet nu zekker, dat de helft hier gaat roepen,, dat ze het met jhe eens zijn, en gewoon vedder gaan.
    en jhe kan er wel wat van zeggen,, maar stoppen gaat het nooit, er blijfen altijd wel van zulke kinderen, of je het er nu mee eens ben of niet..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet nu zeker, dat de helft hier gaat roepen, dat ze het met je eens zijn, en gewoon verder gaan.
    en je kan er wel wat van zeggen, maar stoppen gaat het nooit, er blijven altijd wel zulke kinderen, of je het er nu mee eens bent of niet..


    Ik heb niet gezegd dat ze moeten stoppen, zoiets eisen is onmogelijk. Ik wou gewoon eventjes melden hoe ik erover dacht.


    -

    (...)

    Ik heb niet gezegd dat ze moeten stoppen, zoiets eisen is onmogelijk. Ik wou gewoon eventjes melden hoe ik erover dacht.

    ik zeg ook niet dat je iets van ze eist ;]
    Jij geeft jhe mening, iedereen roept: 'jha zo hartd met jhe eens' en gaan agteaf gewoon vedder..
    dus er jhe mening over geven heeft like,, ook geen zin..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    ik zeg ook niet dat je iets van ze eist ;]
    Jij geeft je mening, iedereen roept: 'ja zo hart met je eens' en gaan achteraf gewoon verder..
    dus er je mening over geven heeft like, ook geen zin..



    Er zijn er veel die zeggen 'ik ben het met je eens.' en die het nooit gedaan hebben en ook nooit zullen doen omdat ze er zelf de pest aan hebben. Maar ik begrijp wat je bedoelt.


    -

    Titel even aangepast.


    Bored.

    Titel even aangepast.


    Bedankt.


    -

    Ik klik aan wat me intreseert en de rest kan de pot op XD


    You can never wear to much black

    (...)


    Er zijn er veel die zeggen 'ik ben het met je eens.' en die het nooit gedaan hebben en ook nooit zullen doen omdat ze er zelf de pest aan hebben. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

    Ik zeg ook niet dat iedereen dat doet, maar vast wel een paar ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''