• Ja dat is levensgevaarlijk, want ik heb daar dus net gegeten met een vriendin van me, en die stikte dus letterlijk bijna in haar bigmac. Het was wel lachen, maar toch hoe ze keek, alsof ze bang was dat ze doodging. En ik zat haar maar uit te lachen, spuwde mijn cola nog uit, en zij moest het toen ook uitproesten en toen was de bigmac weg, maar god ze was bijna dood.!!

    X3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind die foto, geniaal!^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Uncanny
    Ik ook wel, maar wel droog x'D
    Kheb mals achtergrond op me mobiel :P


    Candycorekid.

    (...)
    Je wil niet weten wat er gebeurde iedereen keek ons aan.^^ Ik lachte me kapot, en zei zat daar maar te wapperen met haar handen.^^ Ik lach gewoon mijn vriendin uit terwijl ze stikt!!


    Oké dat wapperen is fout dus lachen zou ik ook wel doen :')


    All was well.

    Ik kreeg van iemand uit mijn contactpersonenlijst zo'n kutdoorstuurmail, en daar stond dat het geld wat Mc Donalds verdient naar Israel gaat, -waar dus oorlog is- om nieuwe wapens te kopen/maken of zo?
    Echt bullshit. : D


    -

    Weetje, ik ben nog maar 1keer in mijn hele leven bij de MacDonalds gaan eten ^^ Maar ik vind Quick dan toch lekkerder denk ik .


    The soul needs autumn.

    @ Invisible.

    Wat is Quick? Kom je soms van belgië.


    -

    Ik ga niet graag naar de MacDonalds. Sinds ik eens heel ziek ben geworden nadat we daar iets waren gaan eten, ben ik er nooit meer binnen geweest,. :')


    Listen to what we're not saying..

    Haha.. Is wel grappig, en langs de andere kant ook wel eng. x3


    A. ikmisje.

    @ Invisible.

    Wat is Quick? Kom je soms van belgië.

    Jep, ik kom van het Belgenlandje^^
    Maar ik dacht dat het iets Amerikaans was, overgenomen door de Fransen.Maar het is bijna het zelfde als de McDonalds alleen andere sausjes enz.


    The soul needs autumn.

    misschien ligt het niet aan de mac maar aan haar manier van eten ^^

    (...)
    Jep, ik kom van het Belgenlandje^^
    Maar ik dacht dat het iets Amerikaans was, overgenomen door de Fransen.Maar het is bijna het zelfde als de McDonalds alleen andere sausjes enz.


    Ah, oké. Ik ken het niet (;


    -

    Als een hamburger op de grond valt en het vóór 10 seconden opgeraapt word mag het nog gewoon verkocht worden.

    dat waren 5 seconden