• Morgen durf ik het aan, ik ga dan naar de kapper. Het is like een half jaar geleden dat ik voor het laatst was gegaan dus ik heb een nieuwe look nodig. Zelf dacht ik aan een pony en dan veel laagjes. Ik wil mijn haar net boven mijn schouders hebben.
    Maar mijn vrienden weten niet of een pony mij staat. Dus... ik vraag het jullie maar.
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=104029
    Zal een pony mij staan? :]
    Als de foto het niet doet kopieer en plaak je maar.

    Rechte pony?

    Ik ben trouwens niet goed met inschatten enzo. Dus...Straks zeg ik 'staat je wel'
    Maar dan is het niet mooi ofzo XD

    Rechte pony?
    Jep

    Mmmm... Het licht eraan of het een rechte/schuine is. Schuine staat je zowiezo wel! Rechte ook wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pony zal je zeker goed staan, echt (K)


    Candycorekid.

    Ligt eraan hoe groot je voorhoofd is x]
    Met een groot vorhoofd zijn rechte pony's mooi, maar met een mini voorhoofd minder


    Your make-up is terrible

    Ligt eraan hoe groot je voorhoofd is x]
    Met een groot vorhoofd zijn rechte pony's mooi, maar met een mini voorhoofd minder
    ik heb een... gewone voorhoofd? :'D

    Het kan wel hoor xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het kan wel hoor xd'
    ok =]

    (...)ik heb een... gewone voorhoofd? :'D


    Dan kan het natuurlijk x]


    Your make-up is terrible

    Een rechte zou je wel staan, denk ik. x3


    A. ikmisje.

    Je moet het gewoon wagen =) Heb ik ook gedaan en het staat leuk vind ik =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik denk dat een rechte je wel leuk staat. =] Ik heb dezelfde broek trouwens, in het groen :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    je moet het gewoon doen, het zal je vast wel staan. (; go for it! nooit geschoten is altijd mis!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vind persoonlijk niet zo. tenzij je je haar in een staart doet.


    All was well.