• http://www.quizlet.nl/quiz/277361/its-better-to-be-yourself-than-to-act-like-youre-someone-you-dont-are/

    Idee Door Redemption
    Uitgevoerd Door TyIsMine

    Abbygail (16) is een dood normaal meisje dat in het kleine dorpje Essex, in het zuiden van London. Abbygail heeft twee dood normale zussen: Mickey (14) en Aimée (18). Haar hele leven gaat ze al gewoon normaal naar school, heeft ze gewoon normale vriendinnen en is er niets anders in haar leven dan bij anderen.
    Helaas voor Abbygail verandert dat als er een nieuwe familie bij haar in het dorpje komt wonen. Aangezien het dorpje zo klein is, kent iedereen elkaar en weet iedereen alles van elkaar af.
    Zodra de nieuwe familie er is komen wonen, doet Abbygails moeder heel vreemd. Ze is steeds vaker van huis, en Abbygail herkent haar niet meer.
    Maar, eerst even iets over de geschiedenis van Abbygail. Abbygail haar gezin is het rijkste gezin van Essex en omstreken. Haar vader is de enige dokter in het dorpje, en daarom komen alle zieken mensen bij hem. Hierdoor hoeft Abbygails moeder niet te werken. Abbygails moeder gaat eens in de twee weken op zondag naar de zonnebanken, om zich daar bruiner te maken, en elk weekend gaat haar moeder met vriendinnen “kamperen”.
    Als Abbygail dit zaakje wilt onderzoeken komt ze schokkende dingen te weten over de nieuwe familie in de buurt.
    De hele familie Cullen is Vampier.
    Beter nog: Abbygail komt erachter dat ook haar moeder een Vampier is.


    We can only learn to love by loving.

    WOAHDOFHAOSDIFHAISDOFHAFSDOIHASDFOI


    hallo
    mensen

    beste quiz van de eeuw


    MAKEN DUS.


    rules don't stop me

    WOAHDOFHAOSDIFHAISDOFHAFSDOIHASDFOI


    hallo
    mensen

    beste quiz van de eeuw


    MAKEN DUS.


    ^^ IDD MAKEN n_n


    We can only learn to love by loving.

    Gaat maken


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga hem wel maken speciaal mdat het het idee is van de dvd die in mijn kast licht [Redemption] en omdat het geschreven is door Nini :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga hem wel maken speciaal mdat het het idee is van de dvd die in mijn kast licht [Redemption] en omdat het geschreven is door Nini :'D


    n_n *Happynes*


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga hem wel maken speciaal mdat het het idee is van de dvd die in mijn kast licht [Redemption] en omdat het geschreven is door Nini :'D


    Wat cool dat ik in je kast lig.
    (yeah).

    Ik heb altijd al in een kast willen liggen:Y)


    rules don't stop me

    (...)

    Wat cool dat ik in je kast lig.
    (yeah).

    Ik heb altijd al in een kast willen liggen:Y)

    Kijk dat vond ik ookal zo cool :'D Wees er maar trots op want het is een hele mooie kast! Owja en ik heb nog steeds dezelfde broek als jou MEUH (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Renée
    DUDE EN IN DIEM OOIE KAST LIG IK OOK ? xd De Nicol kitty xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Kijk dat vond ik ookal zo cool :'D Wees er maar trots op want het is een hele mooie kast! Owja en ik heb nog steeds dezelfde broek als jou MEUH (cat)



    IN
    DER
    DAAD.

    Broeken en kasten!


    rules don't stop me

    WHOA.
    Idee van Jolla / Julie / Redboel.
    LEEEEEZEN.

    VET

    GAAF

    MAN.

    Zelfs Jolienakiena gaat hem lezen.

    NIET DOODGAAN TIJDENS HET ZWEMMEN HE? :'(


    rules don't stop me

    (...)


    IN
    DER
    DAAD.

    Broeken en kasten!

    I
    AGREE.
    Broeken en Kasten nemen de wereld over en stiekem de koeien ook MEUH! (cat)

    @Nicol nee jij ligt in mijn mooie bed xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    I
    AGREE.
    Broeken en Kasten nemen de wereld over en stiekem de koeien ook MEUH! (cat)

    @Nicol nee jij ligt in mijn mooie bed xd'


    KOEIEN IN KASTEN DIE BROEKEN AANHEBBEN.


    (krul)

    koeien zijn cool. zolang ze maar broeken aanhebben.


    rules don't stop me

    (...)

    KOEIEN IN KASTEN DIE BROEKEN AANHEBBEN.


    (krul)

    koeien zijn cool. zolang ze maar broeken aanhebben.


    Je vooral roze broeken :Y)

    Daar worden ze knap van!

    WAS IK OOK MAAR KNAP ! :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Je vooral roze broeken :Y)

    Daar worden ze knap van!

    WAS IK OOK MAAR KNAP ! :'(



    WAODSHFOIASDHFOASDHF

    knappe koeien met broeken.


    rules don't stop me