• Een vriendin van mij Abby,raakte enkele weken in contact met een jongen,Rik,Via Msn/Hyves. in ieder geval via de cyberspace. Hij bleek 16 jaar te zijn en in een nabij gelegen stad te wonen. de twee sloten een 'cyber' vrienschap. elke dag kreeg ik een verhaal te horen over Rik,over hoe leuk hij wel niet was en hoe aardig. de twee hadden videogesprekken op de computer en hadden lol. haar ouders wisten van al dit alles af. maar nu heeft hij haar helemaal onder de duim. ze mag dingen niet meer aan ons vertellen en doet wat hij zegt. ze negeert nooit zijn sms'jes wat ze bij anderen wel doet en stuurt altijd wat terug. ze gehoorzaamd hem en hij heeft haar totaal in bedwang. ik en een andere vriendin maken ons grote zorgen om Abby,omdat ze ook makkelijk om te praten is voor dingen,en ze deze zondag met deze 'Rik' heeft afgesproken en we niet weten wat hij daar allemaal wel niet wil gaan doen met der.


    *Namen veranderd wegens privacy van mijn vriendin.


    We can only learn to love by loving.

    Je hebt gelijk dat je je zorgen maakt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Je hebt gelijk dat je je zorgen maakt.


    dank u ik vind het nou niet erg fijn dat ze met hem af heeft gesproken, maar haar bf gaat mee maar dat is ook maar een jong meisje wat hij zo aan zou kunnen waarsgynlyk


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dank u ik vind het nou niet erg fijn dat ze met hem af heeft gesproken, maar haar bf gaat mee maar dat is ook maar een jong meisje wat hij zo aan zou kunnen waarsgynlyk

    Zoiets mag je echt nooit vertrouwen. Dieje kan slechte bedoelingen hebben ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik begrijp je helemaal dat je, je zorgen maakt!

    Ga naar haar huis en praat er met haar over vertel dat jullie je zorgen maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou mij Ook wel Zorgen gaan Make..
    En er gaat Niemand (buiten Die Rik ..) mee deze Zondag dan ??


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik zou mij Ook wel Zorgen gaan Make..
    En er gaat Niemand (buiten Die Rik ..) mee deze Zondag dan ??


    alleen haar bf maar dat is ook zo'n jong meisje wat hij makkelijk aan zou kunnen in mijn ogen.

    @Renée
    dat heb ik al geprobeerd. ze luisterd niet eens meer naar me!


    We can only learn to love by loving.

    Honey, dan snap ik dat je je zorgen maakt maar toch licht haar ouders in en anders moet je haar laten gaan het is haar eigen beslissing hoe moeilijk dit ook voor je is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    alleen haar bf maar dat is ook zo'n jong meisje wat hij makkelijk aan zou kunnen in mijn ogen.

    @Renée
    dat heb ik al geprobeerd. ze luisterd niet eens meer naar me!

    Oeps, da's wel Minder dan..
    Ik denk dat Ge nii meer Kunt doen.. Gewoon afw8e Tot zondagAvond..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat is niet goed. Denk ik?
    En ik zou me ook zorgen gaan maken...

    Als k jou was zou ik niet bang zijn dat hij iets bij haar gaat doen.
    Je moet bang zijn dat hij niet komt opdagen.
    Ja ik weet. T klinkt raar. Maar zoiets klinkt best bekent bij een vriendin van mij. Hij kwam niet opdagen en ze was gebroken. Als k jou was zou ik haar niet laten gaan. Dit neemt nix behalve problemen met zich mee.


    The economy is suffering, let it DIE!

    gosh ga dr ouders inlichten! O.o
    als haar wat overkomt, vergeef je het straks je zelf niet!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat is wel heftig. ik hoop echt dat haar niets overkomt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.