ik had al anderhalf jaar met een jonge(even oud 15.)
k kende em via et internet maar alleen het was een lange afstand(uur van elkaar vandaan) relatie.
dus ik zag hem meestal in de vakantie een paar dagen(mijn moeder had geen problemen mee om mij af te zetten).
op het begin vond ik hem gewoon leuk maar ik was nog niet smoor maar hij wel in myn ogen!
pas na een jaar ofzow was ik wel smoor op em.
we mochten meestal wel gewoon afsrpken maar plotseling zeiden zyn moeder en oma dat we elkaar niet meer mochten zien(geen rede!).
en ze verzonnen allemaal smoesjes van dat ze mij niet vertrouwe bllablabla dat vond ik natuurlijk heel erg, ik deed nooit wat verkeerd ofzow.
en hij deed op het laatst ook raar ik sprak hem normaal iedere dag msn/urenbellen maar op een gegevn moment alleen belle (s'avonds, wnt zyn oudres mogten et niet wete:S)
hij zei altijd dat hij me nooit kwijt wuow en als et uit is dat we gewoon contact blijve houde.
hij is egt heel vaag eerst zegt hij ja we gaan afsprken en dan niet , en dan wel enzo enzo
en dan wil hij me nooit emer kwijt en dan de andere dag is het beter dat we elkaar niet meer spreke.
ik vroeg ook zo ja zeg gewoon wat je wilt,
dan weet ik het ook weetje, Ga niet moeilijk doen.
maar als ik zo reageer dan zegt ie dat ik aan zn hoofd zeik=.= pff..
ik vroeg dus op een gegeven moment, Ja hebben we nog wat met elkaar? (wnt ik sprak em haast niet meer)toen zei hij kweet niet zeg jy maar..zei ik ja *maar eigenlyk wist ik et niet*
ik begrijp een ding niet , hij is niet superaantrekkelijk ofzow maar sinds ik wat ouder ben kijk ik wat minder naar het uiterlijk , maar hij vond mij wel egt lkkr enzo (wil niet kapsones overkomen maar ik ben het tegenovergestelde van hem) en hij vond me heel erg leuk hij bewaarde zelfs een paar flesjes waar ik uit had gedronken *lol*
maar wrm laat hij me dan nu plotseling zo zitte weetje, ik wil gewoon vrienden blijve
ik gaf egt reuze veel om em, dit doet me egt veel verdriet.vooral omdat ik hem plotseling niet meer mogt zien in de tijd dat ik hem heeel erg leuk vond.
miss weet iemand wrm hij zo vaag doet???
en ohjah ik heb iemand anders ik d8 dat ik hem wel zou vergete dan (maar dat is dus niet zo!)ik word niet eens egt meer verliefd ofzow:
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Mijn hart is gebroken wat nu ;(?
Mijn hart is gebroken wat nu ;(? - Liefde, Vriendschap & Familie
-
6 feb 2009 - 13:346 feb 2009 - 21:50
mijn vriendje heeft het ook uitgemaakt omdat zijn moeder dat wou. de loser.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
6 feb 2009 - 21:50en voor je hart moet je superlijm kopen. wie weet helpt het.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
7 feb 2009 - 8:25en voor je hart moet je superlijm kopen. wie weet helpt het.
hahah(flower)
dus jouw vriend deed dus ook nix tegen zyn moeder??:o7 feb 2009 - 8:39