• Hellow.
    Ik ga naar de kapper.
    Ik weet totaal niet welk kapsel ik ga nemen.
    Dat verzin ik wel ter plekke.
    Ik vertrouw die domme kappers helemaal niet, ze doen altijd wel iets verkeerd.
    Maar wat moet ik anders. ><
    Wat vinden jullie mooie kapsel voor blond haar op schouderhoogte?
    Anyway, wish me luck.

    Edit; Ik ben weer terug. Razend. Furieus. ZELFS GEITEN KUNNEN HET BETER. Ik ben écht kwaad nu. Er liepen 7 kapsters in dat salon rond. En er was er één die ik ABSOLUUT niet wilde omdat ze mijn haar al 3x eerder had verpest. Raad eens wie mijn haar deed? DIE GEIT NATUURLIJK. Ik zeg duidelijk wat ik allemaal wil. Héél duidelijk, dat kind leek namenlijk nogal dom. Knipt ze mijn haar 10x korter dan ik wilde, het komt niet eens meer tot mijn schouders, terwijl ik gezegd had dat mijn haar er een stuk verder moest komen. Ik wilde een bles. Ik heel duidelijk uitleggen hoe hij moest vallen. En deed ze wat ik wilde? NEEN. Ik vind het spuuglelijk. Mijn haar is verschrikkelijk kort nu. IK HAAT DIT KAPSEL GEWOON.
    En nu ga ik even met mijn stijltang aan de slag WANT HET IS HEEEL HARD NODIG.

    Hey, xD ik ging naar de kapper xD
    maar volgnde week xD komt de kapper naar mij xD
    VEEL SUCCES
    en Onthou, Het komt wel Goed! <3


    Your Butt is Mine!

    Ja is leuk voor je intereseert me geen zak. Waarom ben jij niet op msn?


    Wie du mir, so ich dir.

    Suc-6


    LindseyROCKT don't kill me pleas!! beautiful life

    Uhm.. shouderhoogte? iets langer misschien.. en uhm geen idee.. mijn haar x]. Maar dat niet blond. O stiekem toch wel :X.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja is leuk voor je intereseert me geen zak. Waarom ben jij niet op msn?

    Jaaa jij bent zomaar weg :S


    Your Butt is Mine!

    Uhm.. shouderhoogte? iets langer misschien.. en uhm geen idee.. mijn haar x]. Maar dat niet blond. O stiekem toch wel :X.

    Ik ben haar tot op mijn kont beu. :'D
    Maar ik ga het net tot over mijn schouder laten vallen :Y)

    b]Edit[/b]; Ik ben weer terug. Razend. Furieus. ZELFS KEITEN KUNNEN HET BETER. Ik ben écht kwaad nu. Er liepen 7 kapsters in dat salon rond. En er was er één die ik ABSOLUUT niet wilde omdat ze mijn haar al 3x eerder had verpest. Raad eens wie mijn haar deed? DIE GEIT NATUURLIJK. Ik zeg duidelijk wat ik allemaal wil. Héél duidelijk, dat kind leek namenlijk nogal dom. Knipt ze mijn haar 10x korter dan ik wilde, het komt niet eens meer tot mijn schouders, terwijl ik gezegd had dat mijn haar er een stuk verder moest komen. Ik wilde een bles. Ik heel duidelijk uitleggen hoe hij moest vallen. En deed ze wat ik wilde? NEEN. Ik vind het spuuglelijk. Mijn haar is verschrikkelijk kort nu. IK HAAT DIT KAPSEL GEWOON.
    En nu ga ik even met mijn stijltang aan de slag WANT HET IS HEEEL HARD NODIG.

    Awh dat is echt kut! Eigenlijk moet je terug gaan en zeggen dat het niet is zoals je wou. Ze heeft dan namelijk in jouwn ogen wel je haar verknald.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Honn, was u haar 100x dan is da nieuwe derzoal af! xD^^


    Your Butt is Mine!

    Aaaaahh. Je kan het toch aan haar baas zeggen ofzo?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wtb; ik begrijp je trouwens. Als ik naar de kapper ga en ik terug kom vervloek ik ze en ben ik bijna in tranen als ik zeg 2 cm eraf ofzo knipt ze 10 cm weg. Dan vraag ik of ze roze in me haar wil pleuren en dan lekker veel krijg ik 3 plukjes en het is ook nog een rood! Ik heb dat mens vervloekt. Ik zij ook eens ja ik wil het stijl gaat dat stomme mens het krullen omdat ze dat leuker vind staan ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Awh dat is echt kut! Eigenlijk moet je terug gaan en zeggen dat het niet is zoals je wou. Ze heeft dan namelijk in jouwn ogen wel je haar verknald.

    Er kan niets meer aan veranderd worden. Het is spuuglelijk, véél te kort. Ik heb net jongenshaar nu. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT AAN DE FUCKKAPPER

    De kapper heeft mijn haar ook altijd al verneukt.
    Er is nooit een keer geweest dat ik thuiskwam en dacht 'wat zit het leuk'
    Ofzo.
    Ik wou een keer alleen de puntjes eraf.
    KRIJG IK EEN SOORT VAN VAGE (mislukte) BOBLIJN!

    Dat had ik 2 jaar geleden,
    ik had zo lang haar en daar wou ik vanaf,
    zei ik duidelijk: haar tot aan mijn schouder,
    gaat ze het knippen tot aan mijn oren >.<
    had ik jongenshaar -__-'
    het is pas na anderhalf jaar gegroeid tot aan de helft van mijn rug...
    conclusie: kappers verneuken je haar gewoon >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.