• Doen jullie dat?
    Enzo ja, altijd op dezelfde Of altijd andere kindjes? xD

    Ik pas altijd in het weekend op Kamille^^
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=106965 is zij niet super schattig?
    xSKITT


    Your Butt is Mine!

    Ik moet op maandag op mijn nichtje babysitten. Ze is een negenjarige heks. Helaas.

    Ik moet op maandag op mijn nichtje babysitten. Ze is een negenjarige heks. Helaas.

    Whaha xD een heks xD Succes ermee ^^ alvast :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Whaha xD een heks xD Succes ermee ^^ alvast :Y)

    Dankjewel, ik heb het nodig. :'D

    Ik heeel soms :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik let soms op mijn kleine zusje van 2 Jaar.


    I found myself in Wonderland.

    Ik let soms op mijn kleine zusje van 2 Jaar.

    2 jaar das kei sgattig :Y)


    Your Butt is Mine!

    Ik moet op maandag op mijn nichtje babysitten. Ze is een negenjarige heks. Helaas.
    Hahah doet me denken aan het katelijn verhaal x].. daar komt ook een 10-jarig monster in voor..

    Maar ik paste vanaf mijn 8e al op. En ik heb opgepast van kindjes van een paar jaar oud tot de leeftijd van 12/13 zoiets. Dus heb al behoorlijk wat ervaring x]. maar op het moment doe ik dat niet meer, te druk met mijn werk


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet soms eens op mijn buurkindertjes passen. Twee jongens en een meisje. Best leuk. ;D
    En ook soms op mijn andere buurkindertjes. En dat zijn twee jongens. Ook leuk. (:

    Op me broertje van 10 ;p
    Krijg er ook nog eens voor betaald ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik moet soms opppassen bij bram hij is ongeveer 8 maanden echt so schattig


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik ga iedere dinsdag gaan babysitten bij dezelfde. En in het weekend combineer ik het nog eens met mijn werk. En euhm het zijn kindjes van 2 maanden tot ongeveer 12 jaar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ga niet babysitten, vind ik onzin :'D

    Ik op me zusje xd
    maar die praat nog niet dus daar heb oik ook niet echt last van x´D


    don't Worry...Be gay.

    Ik moet elke donderdag oppassen op de kindjes van de buren, omdat de buurvrouw dan naar een cursus van iets is.

    Maar die kinderen slapen dan al, dus plunder ik alle kasten leeg en kijk ik TV:Y).


    rules don't stop me