• Hello x3

    Dit is er dus gebeurd :
    het 5de lesuur was voorbij, duz ik stormde naar buiten en trok mijn jas aan en begon terwijl ik m'n jas dichtdeed te praten over een jongen waar ik een grote crush op heb.
    ik zat hèèl luid te praten en te lachen en zei:
    'Ma jah, Barbie (Mijn Vriendin) heeft duz wel met Niels (mijn crush die 3 jaar ouder is dan ik.) gechat en ze vroeg of hij een pedo was. xD' En dus die vriendin waarmee ik aan het praten was, is de zus, van een vriend van mijn crush.
    (klinkt ingewikkeld weet ik. Sorry daarvoor!) En Niels heeft duz aan bijna iedereen zitten gaan zeggen dat ik op hem verliefd ben, volgens mijn vriendin. En ze zei ook dat ze van Niels tegen mij moest zeggen dat hij geen pedo is xD.
    Duz hèèl dit gesprek hebben we hèèl luid zitten te zeggen..
    En opeens draai ik me om en..
    Niels stond me aan te gapen!
    Hij heeft duz everything gehoord =S.
    En nu voel ik me genant.. :$
    Maar het ergste is dan nog dat zijn vriendin, Lonne (De Bitch :@) weet dat ik op Niels een crush heb. En wanneer ik naar buiten liep, keek ik Niels aan.
    Hij zei opeens iets in Lonne haar oor en ze begon te lachen naar mij, maar op een gemene manier.
    Nu, op MSN, zegt Niels dat hij me graag wil ontmoeten, En dat ik een meisje ben naar zijn hart. Maar in het echt draait hij zich om wanneer ik naar hem kijk.
    Ik wil wel een relatie met Niels maar,
    hij is al 1 jaar en 3 maanden tezamen met Lonne!
    En Lonne haat me duz officeel sinds vandaag!
    Het is zo'n rare boel allemaal =S
    het enige wat ik wil is dat Niels gewoon is bij me komt!
    Hij heeft beloofd maandag om bij me te komen.
    we zijn nu donderdag, en nog steeds is hij niet bij mij geweest!
    Zo'n leugenaar!
    x.
    Thanks for reating this!
    It means al lot to me!


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Niels stinkt.
    Alle Nielsen stinken.
    Alle jongens zijn hetzelfde, ik heb het u nog gezegd dat hij nie bij u ging komen.
    En volgens mij wilt hij bij Lonne blijven.
    fzo.

    Sorry x]

    zo fucking vaag gewoon.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niels stinkt.
    Alle Nielsen stinken.
    Alle jongens zijn hetzelfde, ik heb het u nog gezegd dat hij nie bij u ging komen.
    En volgens mij wilt hij bij Lonne blijven.
    fzo.

    Sorry x]


    Moeje dah nu ècht zegge buurvrouw xD
    thanks for de steun zenne.. (huil)
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    zo fucking vaag gewoon.

    Het komt erop neer dat zij verliefd is op een jongen die 3 jaar ouder is. Hij heeft een lief. En op MSN doet hij lief tegen haar (MisterCool) maar in RL doet hij kut. Simpel (: But, niet moeilijk voor my als ik ze in RL ken =]

    (...)

    Moeje dah nu ècht zegge buurvrouw xD
    thanks for de steun zenne.. (huil)
    x.

    Ik zeg alleen wat ik vind. (:

    (...)
    Het komt erop neer dat zij verliefd is op een jongen die 3 jaar ouder is. Hij heeft een lief. En op MSN doet hij lief tegen haar (MisterCool) maar in RL doet hij kut. Simpel (: But, niet moeilijk voor my als ik ze in RL ken =]


    Simpel uitgelegd segg xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Mmmm als ik het zo lees zou ik die Niels niet vertrouwen. Het spijt me. Ookal vind je hem nog zo leuk (en al zo lang) denk ik niet dat hij het écht meent. Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar toch. Dat hij iets tegen die Lonne zei en zij toen heel gemeen ging lachen, vertrouw ik al helemaal niet. En bovendien: als hij wél naar jou toekomt en hij zou helemaal gaan doen van 'ik vind je leuk enzo', bedriegt hij Lonne dus wel. En mensen die iemand anders bedriegen met jou, bedriegen jou vaak ook weer met iemand anders >< Als je begrijpt wat ik bedoel? In ieder geval zou ik me niet te erg op hem richten. Er zijn nog een hoop leuke en beschikbare jongens in de wereld! Just try to forget him! En als ie je dan wilde beetnemen, maar jij hem niet meer hoeft, is lkkr een afgang voor hem >< En als ie je tóch echt leuk blijkt te vinden, zal hij dit wel duidelijk laten merken. Dan zou hij echt wel terugkomen van Lonne neem ik aan.

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Simpel uitgelegd segg xD

    Duh, ik ben geweldig? x]