• Yoeppzzz :P
    Ik wil graag zo'n professionele micro zoals Bill Kaulitz heeft (H)
    Zoals hier dus http://img102.imageshack.us/img102/5903/1807540grossdsc02691hl.jpg
    Weet iemand hoeveel zoiets zou kosten? Op google krijg ik niet echt deftige antwoord maar heeft iemand hier een idee?:O

    XxTomfreakskexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    geen idee,
    maar het zal miss iets van een 30-50 euro kosten maximum ?
    eig weet ik er weinig vanaf,maar kan je niet in een muziekwinkel eens horen ?

    xx


    everybody needs a song.

    Kijk eens in de Saturn.
    (herinnert zich vaag daar een microfoon gezien te hebben.)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    geen idee,
    maar het zal miss iets van een 30-50 euro kosten maximum ?
    eig weet ik er weinig vanaf,maar kan je niet in een muziekwinkel eens horen ?

    xx

    ZO WEINIG?:O wouw en ik die dacht iets van een 120euro :X:$ hihi xD
    noujah moet ik niet eens sprn ^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    heb al een microfoon... mr die heb ik al lang xD dus ik weet nie meer precies hoe duur die was ofzo...


    You have no idea.

    Ben juist effe bij de keymusic aan het kijken en een microfoon zonder staander kost al iets van rond de €150. Dus met staander zal het wel nog duurder zijn.
    http://www.keymusic.com/products.asp?dptid=3&dptd=18&pg=2
    Hier de site. x
    (oké je hebt er ook van €90)


    What you see, is what you get.

    Ben juist effe bij de keymusic aan het kijken en een microfoon zonder staander kost al iets van rond de €150. Dus met staander zal het wel nog [url]duurder zijn.
    http://www.keymusic.com/products.asp?dptid=3&dptd=18&pg=2[/url]
    Hier de site. x

    :|
    Ok ik zal is zien thnx;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    :|
    Ok ik zal is zien thnx;)

    Er staan er ook tussen van €90 en ze variëren zelfs tot €2500 enzow, dus ik weet niet hoeveel het dan kost om een staander bij te kopen.


    What you see, is what you get.

    (...)
    Er staan er ook tussen van €90 en ze variëren zelfs tot €2500 enzow, dus ik weet niet hoeveel het dan kost om een staander bij te kopen.

    ik denk dat ik het niet eens wil weten nu xD heb juist chocomelk gedronke en als deze prijzen echt zo hoog zijn dat ik zal moeten neertellen ...vooor alleen een microfoon:S als ik nu dan nog een prijs van een staander erbij telt komt mijn chocomelk eruit denk ik xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ik denk dat ik het niet eens wil weten nu xD heb juist chocomelk gedronke en als deze prijzen echt zo hoog zijn dat ik zal moeten neertellen ...vooor alleen een microfoon:S als ik nu dan nog een prijs van een staander erbij telt komt mijn chocomelk eruit denk ik xD
    Xx

    wahah x'D Ik had ook wel niet verwacht dat je microfoons van rond de €50 kon kopen. Aléja >< Ik wil ook al lang een hoowr, maar wil gewoon mijn geld daar niet aan hangen omdat ik hem toch niet zo veel ga gebruiken. Want mu ouders zagen nu al dat mu muziek te luid sta en ik te luid meezing x'D


    What you see, is what you get.

    (...)
    wahah x'D Ik had ook wel niet verwacht dat je microfoons van rond de €50 kon kopen. Aléja >< Ik wil ook al lang een hoowr, maar wil gewoon mijn geld daar niet aan hangen omdat ik hem toch niet zo veel ga gebruiken. Want mu ouders zagen nu al dat mu muziek te luid sta en ik te luid meezing x'D

    Kan ik volledig overm ee p rtn ga ik meedoen aan een zangwedstrijd op school de enige waar ik steun van krijg hier thuis is m'n pa m'n ma zaagt steeds dat het allemaal te luid is dat ze zot wordt van de muziek en da de zaal gaat leeg lopen en blabla!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    Kan ik volledig overm ee p rtn ga ik meedoen aan een zangwedstrijd op school de enige waar ik steun van krijg hier thuis is m'n pa m'n ma zaagt steeds dat het allemaal te luid is dat ze zot wordt van de muziek en da de zaal gaat leeg lopen en blabla!

    Ik wou dat doen, maar niet van school, voor een musical. Heb het toch maar niet gedaan, durfde niet >< & nu heb ik geen zin meer om een microfoon te kopen, ik zing niet mooi genoeg denk ik x'D


    What you see, is what you get.

    ik had hem gekocht voor mijn band :3 dan kon oefenen MET microfoon xD dan wende mn handen eraan ofzo. en t gaat heel goed xD


    You have no idea.

    (...)
    Ik wou dat doen, maar niet van school, voor een musical. Heb het toch maar niet gedaan, durfde niet >< & nu heb ik geen zin meer om een microfoon te kopen, ik zing niet mooi genoeg denk ik x'D

    m'n pa is leerkracht MO dus die zegt wnr ik goe zing en wnr niet als ik het hem vrg en hij zegt dat ik goed zing/heel goed en soms zit ik wel wat fout majah das iedereen is hè xD
    en ik doe gwn mee om me te bewijze zinge is heel belangrijk vo me en kga mezelf toch alleen maar verwijte later da ik ni heb meegedaan+ik kan nimeer terug ik heb het al bijna tgn iedereen gezegd:$
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Véeel :]

    (...)
    m'n pa is leerkracht MO dus die zegt wnr ik goe zing en wnr niet als ik het hem vrg en hij zegt dat ik goed zing/heel goed en soms zit ik wel wat fout majah das iedereen is hè xD
    en ik doe gwn mee om me te bewijze zinge is heel belangrijk vo me en kga mezelf toch alleen maar verwijte later da ik ni heb meegedaan+ik kan nimeer terug ik heb het al bijna tgn iedereen gezegd:$
    Xx


    Weetje, aangezien het zoveel voor jou betekent; ben ik jou fan :3


    You have no idea.