• Ik keek zo op een anti-emo site. Vraag me niet hoe ik erop kom. En ik zag zo een foto en ik lees wat er onder staat en er stond; Well, at least now there is one thing Germans can be more ashamed of than Adolf Hitler, it's called Tokio Hotel!
    Vertaling; Well, eindelijk is er iets waar Duisters meer beschaamd voor kunnen zijn dan voor Adolf Hitler, het heet Tokio Hotel!
    Ik vind dat echt te grof voor woorden. Respect bestaat dus ook niet meer al blijkt dat maar weer eens.


    Innocence.

    negeren, negeren, negeren
    *en stiekem een beetje lachen*

    Iemand bij mijn zus op MSN had dat een jaar geleden ofzo als nickname. ö
    Ik vond het toen ook al grof! Ö

    Negeren en keihard uitlachen.
    <3

    Van mij mogen ze zeggen wat ze willen, maar met Hitler gaan vergelijken vind ik zwak. Ik vraag me af hoe ze zich gevoeld zouden hebben als zij Joden waren geweest ten tijde van Hitler.

    Idd grof.


    I'll take you to another world

    Van mij mogen ze zeggen wat ze willen, maar met Hitler gaan vergelijken vind ik zwak. Ik vraag me af hoe ze zich gevoeld zouden hebben als zij Joden waren geweest ten tijde van Hitler.

    Agree.


    I found myself in Wonderland.

    Negeren.
    -en stiemen wel wat lachen-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is idd nogal grof om iemand te vergelijken met Hitler.
    Gewoon negeren ^^


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Die kiddos hebben gewoon geen leven.

    Van mij mogen ze zeggen wat ze willen, maar met Hitler gaan vergelijken vind ik zwak. Ik vraag me af hoe ze zich gevoeld zouden hebben als zij Joden waren geweest ten tijde van Hitler.

    Ja, dat vraag ik me inderdaad ook af.


    Tanya is de beste.

    mensen hebben ook tegenwoordig geen respect meer , voor elkaar.

    is er dan ooit respect geweest?
    Volgens mij is er altijd al 'geen respect' geweest. Laat die kutters hun maar verlagen, wij weten beter.


    -

    Dat is heel grof!
    Je vergelijkt niets met Hitler, zoiets doe je gewoon niet. Zeggen dat zij erger zijn zeker niet. Volgens mij hebben ze geen moorden op hun geweten.
    Dat is serieus laag!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het ook echt grof.
    Het is al dom dat zij er zoveel aandacht aanbesteden.


    it's cool to know nothing.

    Ik vind muziek met iemand die oorlog gesticht heeft vergelijken echt heel erg. & ik snap nog steeds niet waarom mensen TH haten >< Is het omdat Bill ontploft haar heeft en make-up draagt. Kom op,dat doen zoveel jongens ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.