• Goedemorgen x]
    Ik heb al langer dan 3 jaar een vriendje. En ik hou van hem, maar in die 3 jaar heeft hij mij heel wat dingen geflikt (niet vreemdgaan hoor) de me nogal pijn hebben gedaan (vooral lichamelijk) Myda zei al, hij is rugbyspeler, like, groot en sterk. Dat maakt het nog enger.
    Maar nu denkik dat ik het uit ga maken. Via sms. Ja vind me maar laf, maar ik ben bang dat als ik het recht in zijn gezicht zeg, dat hij me nooit laat gaan, me gewoon opsluit ofzo.
    Maar, toch vind ik het gemeen van mezelf, zo vlak voor valentijn. De laatste tijd issie wel lief, maar ik zie hem bijna nooit in verband met zijn werk en mijn stage.
    Like, mensen zitten mij steeds te pushen dat ik het moet doen. Maar ik weet het allemaal niet meer -.- Ik voel me namelijk nogal depresief erdoor de laatste tijd.

    Edit:
    Like, ik sprak hem net, gewoon bij mij thuis, en ik zei al die dingen ... Vond hij dat ikniet boos moest en doen ging hij me uitlachen! =O
    Door hem heb ik bindingsangst en verlatingsangst. Ik ben bang dat hij me verlaat, of ik hem, en dat ik dan helemaal niemand meer heb in de buurt. En dan ben ik bang om iemand ooit weer zo dicht bij me te laten komen, aangezien hij dat wel is gekomen en me zoveel pijn ermee heeft gedaan...
    Dit moest er even uit...
    bedankt voor het lezen.


    Your make-up is terrible

    Als je je er niet goed bij voelt moet je doen wat het beste is voor jezelf, niet omdat je het anders zielig vind voor je vriendje, als joun leven er door kapot gaat heb je toch geen andere keus dan voor jezelf kiezen? kan ej hem anders niet belle, dan kan je meer aan zijn toon horen hoe hij reageerd?

    xx Marisha

    P.S je moet egt snel verder gaan met je quiz van

    i found your dairy (ofzoxD) dies leuk :)

    michelle vind dat ie ook verder moet zij ze me op school xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Meid, in dit soort situaties moet je doen wat het beste voor jezelf is.
    Hij is de laatste tijd dan wel lief geweest, maar dat laat niet weg dat hij je eerst pijn heeft gedaan.
    Het is misschien laf om het via sms te doen, maar ik ken zoveel die dat hebben gedaan.
    Anders bel hem, dan is het toch persoonlijker, maar kan hij je niks aandoen?

    Veel succes,x


    You move me ......... Kurt

    hij heeft je lichamelijk pijn gedaan!?
    een rugby speler...
    weet je dingen van vroeger hoeven niet altijd te zeggen dat het verder in de relatie niet goede gaat. mijn vader heeft mijn moeder ook geslagen,me moeder vergaf hem en het ging goed.ze zijn nu dan wel uit elkaar maar dat kwam door iets anders.

    maar weet je je bent een hele lieve meid,grappig en knap dus je heoft niet bang te zijn dat niemand jouw ooit zou zien staan.
    verlatings angst heb ik ook last van.de laatste tijd vooral.maar je er moet gewoon eens een dag komen dat je voor jezelf moet kiezen. en ik denk dat als je er zo mee bezig bent je je hart moet volgen.
    uit is uit of het nou via sms of real life is...
    sterkte lieverd (K)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Heee moppie,
    je weet wat ik vind en wat er allemaal is gebeurd is natuurlijk totaal neit te accepteren, maar als je van hem houdt dan is het moeilijker, volg je hart, ik sta altijd achter elke keuze die je maakt.
    Het spijt me dat ik de laatste tijd zo'n slechte bestie ben geweest maar er gebeuren hier ook allerlei dingen die een beetje te snel in mijn hooft gaan, ik zal weer beter worden (:

    <3333


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je moet doen, wat je hart zegt. Als jij niet meer van hem houd, is het voor hem net alsof je hem aan het lijntje houd. Dat wil je ook niet? I get your point, het is een lastige zaak. Follow your heart. <3


    Geen hart meer.

    Beter nu uitmaken als je dat wilt doen, dan net 1 dag na valentijn, lijkt mij. Succes!

    als ie je lichamelijk pijn heeft gedaan.
    zou je hem eigenlijk moeten aangeven..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ~Dear Nikki,

    Jouwn speciale relatieterapeutietes zal je raad geven. Volg je hart, als jij denkt dat het het beste is om zonder hem verder te gaan dan is dat zo. Je kan hem beter nu dumpen dan na valentijn dat komt harder aan. En bindings angst is redelijk normaal door de dingen die je hebt mee gemaakt. Zet je erover heen hoe moeilijk het ook is. Het lukt je wel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Naomy, Myda en Renee, jullie zijn doodlief <33
    En de rest ook!
    Maar ik vind het moeilijk. Want ik hou wel van hem. Jullie vragen je natuurlijk af hoe je van zo'n persoon kunt houden -.-
    Ik voel me gevangen en vastgelopen in het leven. Vooral omdat ik niets meer mag van hem.
    Hij vind min stijl niet mooi, vind mijn vrienden niet aardig...


    Your make-up is terrible

    Dumpen die handel, meid!


    I found myself in Wonderland.

    Lieverd, hij hoeft je leven niet te bepalen. Praat er ook met je ouders over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lieverd, hij hoeft je leven niet te bepalen. Praat er ook met je ouders over.


    Die vinden hem toch al niet goed genoeg -.-


    Your make-up is terrible

    (...)

    Die vinden hem toch al niet goed genoeg -.-

    Maar ze kunnen je wel helpen met je probleem. Anders met een ander famillie lid of met één van de ouders van je vriendinnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Maar ze kunnen je wel helpen met je probleem. Anders met een ander famillie lid of met één van de ouders van je vriendinnen.


    Ik ben vriendinloos (huil) Like, Steven is de enigste die ik heb hier
    De ouders van mijn ene vriendin spreken geen Nederlands, en ... De rest van de ouders ken ik niet x]


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat je misschien nog een beetje moet afwachten. & iig niet uitmaken via sms. Ik snap best dat je bang bent,maar dan wil hij uitleg enzo en dan komt hij alsnog naar je toen. Ook vind ik dat je moet gaan praten met hem. Het is toch zonder om naar 3 jaar op deze manier een relatie te beeindigen. Toch moet je doen,waar je je het beste bij voeld. Luister naar jezelf, en doe alleen dingen waar je achter staat.

    Succes<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.