• egt heeel vaag.. onze Franse lerares is ziek en we hebben nu nog maar 3x frans gehad in 2009, maar de sgool zorgt niet eens voor een vervanger,, want we hebben binnenkort een repeitie over Frans alleen de stof die we moeten leren hebben we nog niet eens behandeld.. Hoezo niet vaag.. wat zouden jullie doen??


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ik heb in 4 HAVO maar drie maanden Frans gehad. Aan het eind waagden ze het ook nog om mensen te laten zitten op Frans. Ö


    Bored.

    ik had 2 jaar geleden een heel trimester geen handel, omdat die leerkracht ziek was, uiteindelijk hebben ze dan toch een vervangster gezocht, & dat was een ongelofelijke feeks jah ö


    Some people make the world special just by being in it

    onze leerkracht van mechanica
    jhaa ik zit int vti (jongens school)
    die is nu al van het begin ziek
    hebben we nog geen enkele les had (:
    al 5lessen kwij ofso
    en ook geen vervanger gehad (: en hij zou nog 2maand OUT zijn xP


    Gilles (ll)

    Ik heb in 4 HAVO maar drie maanden Frans gehad. Aan het eind waagden ze het ook nog om mensen te laten zitten op Frans. Ö


    Damn hoe ascosiaal, waarschinlijk hoeven wij die repetitie niet te maken :) ben wel goed in frans maar ik kan mezelf niet een heel hoofdsttuk aanleren


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ik heb al 7 jaar elke schooldag Frans. :X

    Ik heb al 7 jaar elke schooldag Frans. :X


    Ik heb medelijden met je.. ga je dan niet dood ofoow??


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ik 6 uur in de Week :O


    Your Butt is Mine!

    Mijn fransleraar DENKT dat hij Frans kan. Maar dat kan hij dus echt niet. & daar erger ik me dood aan.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb dit schooljaar al 4 maanden geen AK gehad!>'< Ik krijg lekker geen Frans!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb 3x per week Frans, maar mijn lerares is zwanger, dus dat gaat veranderen. Waarschijnlijk krijgen we een vervanger, voor een paar weken.


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    Ik heb medelijden met je.. ga je dan niet dood ofoow??

    Ja, ik ga heel hard dood. Zeker met mijn test Frans morgen waarvoor ik nog niet geleerd heb. :X

    Had ik dat maar. Maar nee, mijn lerares is echt nooit ziek.:(


    I am an idiot, I move.

    Ik heb nog maar 1x frans gehad in 2009 XD

    Ik had dat vorig jaar. We zijn naar onze mentor gestapt en toen het haar niet lukte, zijn we naar de teamleider gegaan. Net zolang gezeurd tot we weer frans kregen. Het heeft gewerkt. Het laatste halfjaar kregen we weer frans. Wat je toch wel niet doet voor je examens hè. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Like, 2009 is nog maar net begonnen O.O Een maand ofzo O.O En dan al zeuren dat je te weinig Frans krijgt -_-


    Your make-up is terrible