• Er is een 13-jarig meisje doodgereden, ze zat op een school dicht bij mijn school. Vanmorgen. Godver. Ik vind dat altijd zo eng! Amen. Is er nog bij iemand anders iets?


    EGYPTIAN GOD

    Ik vind dat ook altijd eng om te horen. Zekers als het ook dicht in mijn buurt gebeurt.
    Al is er de laatste tijd zo gelukkig niks meer gebeurt in onze buurt.

    mijn soort van buurmeisje is ook dood gereden en ik moet daar bijna altijd langs gaan waar het gebeurt is.


    c'est mon lamour pour toi.

    Ja, dat gebeurt helaas erg vaak. Ik woon namelijk ook niet echt in een stad waar het 'rustig' is. Een week geleden was er ook iemand voor de trein gesprongen bij de spoorwegovergang bij mijn school. Ik was toen net onderweg naar school toen het gebeurde. En toen ik op school was waren er dus allemaal ambulances enz. En achteraf hoorde ik dus dat er weer iemand voor de trein was gesprongen.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Ja, (..) ik schrik daar écht van. >< Dus hierbij; meisje, ik ken je niet, maar ik weet zeker, ik hou veel van je!


    EGYPTIAN GOD

    oh, das kut ö


    I don't need words to feel those lips.

    Das altijd erg en heel schrikwekkend. Maar jammer genoeg gebeurt dat wel vaker in het leven.


    Tanya is de beste.

    OMG het staat zelfs op;

    www.msn.nl

    Daar kun je het hele verhaal lezen ;)

    Sterkte nog

    voor mijn school heb ik een keer een ongeluk zien gebeuren van een meisje die ook met mijn vrienden omgaat zeg maar. ik ken 'r ook weleetje. dat was best wel eng.


    Life is hard and then we die