• Geen idee wat er de laatste tijd is, maar het lijkt alsof elke leerkracht zijn best doet om mij zo'n slecht mogelijk rapport te laten behalen.
    Eerst die Wórtel van Nederlands die er alles aan doet om mij een 0 te kunnen geven. Nu die van Aardrijkskunde.
    Who's next?
    Voor aardrijkskunde heb ik áltijd slechte punten. Ik heb dit schooljaar nog geen enkel voldoende gehaald op dat vak, en nu was het eindelijk zo ver. Normaal sta ik altijd rond de 1,5. Maar met de laatste test, had ik eindelijk een 6,5. Dat is gewoon buitengewoon goed voor me.
    Zegt die stomme leerkracht dat ze de testen niet gaat laten meetellen omdat bijna al de andere vierdejaars in andere klassen enzo een onvoldoende hadden. Daar gaat mijn eerste, en waarschijn ook laatste, goede punt.
    Wanneer ik slechte punten heb, tellen de testen toch ook mee? En nu ik ineens, ongeveer als enige een goed punt heb, niet. Ik snap het wel dat die andere leerlingen hele slechte punten zouden hebben, anders. Maar dat ze dan ook eens hun boek vastnemen en léren. Niet dat ik dat normaal doe, maar toch. Het gaat om het principe.
    ><

    Woow, they hate you O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    naaiers.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Echt wel.
    En de andere leerkachten ga ik niet eens opnoemen, te veel werk. :'D
    Alleen Driesje van Godsdienst is leeeeeuk. :Y)

    Ah, ik haat zulke leraren/leraressen, serieus. Baaaaahbah. Ik zou het gewoon tegen hem/haar zeggen denk ik. Zo van 'JA HALLO HEB IK EINDELIJK EEN GOED PUNT EN DAN TELT IE ZOGENAAMD NIET MEE ><'


    I recycle my thoughts.

    Wat een naaiendballen man ;S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ah, ik haat zulke leraren/leraressen, serieus. Baaaaahbah. Ik zou het gewoon tegen hem/haar zeggen denk ik. Zo van 'JA HALLO HEB IK EINDELIJK EEN GOED PUNT EN DAN TELT IE ZOGENAAMD NIET MEE ><'

    Die zin heb ik letterlijk door de klas geroepen. :Y)

    omg zouden ze bij mij niet moeten proberen. ik was al vies op die van geschiedenis toen ze me een 0 gaf. (6)


    c'est mon lamour pour toi.

    Argh, wat flauw van hen. >_<
    Stomme leerkrachten ook soms. -_-"

    Ja halloow, jij bent ook niet meer dan een 1 waard ofzo hoor, dusja.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is echt laag gewoon. >__<


    -

    Aaah.
    Dat is dus echt niet aardig van al die leraren.

    Je moet gewoon een anti-school-van-jolien oprichten.

    Of je moet de leraren zelf ook punten gaan geven :- D.


    rules don't stop me

    Aaah.
    Dat is dus echt niet aardig van al die leraren.

    Je moet gewoon een anti-school-van-jolien oprichten.

    Of je moet de leraren zelf ook punten gaan geven :- D.

    Dat laatste lijkt me wel wat. :Y)

    Ja halloow, jij bent ook niet meer dan een 1 waard ofzo hoor, dusja.^^

    Gemenerd. Ö

    Arme jijö.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)
    Dat laatste lijkt me wel wat. :Y)


    Dat doen wij ook op school ^.^

    En als dan een leraar een dom iets doet, roepen we met z'n allen: EEN 3!

    Of lager natuurlijk, dat hangt van zijn stommiteit af:Y)


    rules don't stop me