• ok iedereen heeft al veel ex-en gehad, sommige zeggen gwn vrienden zijn en niets meer van relatie en tralalaala.
    maar mijn ex doe vree raar.
    even terugdenken aan een 2 tal weken geleden.
    ik was in me bedje, stuurt hem een sms van 'ik zie u nog graag, gaan we niet stiekem verkeren'
    dacht jah mmhm wat zou ik daar op terugreageren. dan twee dagen later stuurt hem zo van ik heb gevoelens voor een ander. terwijl hij nog denkt dattem me mij nog int geniep verkeerd. hij maak het niet 'uit' neej hij maak het gewoon aan me die ander. wat ik dus ni snap, eerst zittem me hangende pootjes terug te komen en twee dagen later heeftem een ander(ik voel voor die kerel niets meer.maar tis gwn raar voor woorden.) hij heeft ondertussen na mij al ff telle stuk of 8 lieven gehad? (: vanaf 14 juli ongeveer. hij heeft nu een ander, ma ik wil da meiske vertellen wa voor ne kerel datta is, maar da meiske ga mij toch ni geloven aangezien ze zooooo verliefd is(kind tog :3 die loopt er derect in.)
    majah wat moet ik doen? hem laten vallen als goeie vriend? of hem zo laten dattem da meiske vroeg of laat ga kwetsen?

    ik zou eens proberen met hem te praten? laten weten wat je ervan vind maar dan op een tactische manier(ik bedoel het is nooit leuk om dat soort dingen van vrienden te horen). en als hij dat niet kan hebben dan is hij ook niet echt je vriendschap waardig.


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Jongens zijn raar, je kunt beter kipjes nemen!


    I don't need words to feel those lips.

    Wel dat hebben onze exen dan gemeen, die van mij doet NET hetzelfde, al heel lang;

    Goh, het gaat lekker met die exen van ons =P Mijn ex houd ook nog van me en wilt me ooit nog wel is terug, maar nu niet, want nu zou hij me ermee pijn doen omdat hij nog verliefd is op z'n vriendin.
    nou echt jonge, stik erin.


    Life is hard and then we die

    ghoo , wa nen player is da ;o
    zorg ervoor da ge bewijs kunt vinden fso en laat da dan aan da meisje zien ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik kan ook redelijk met mijn ex overweg. Wat was ik blij toen hij huilend sorry zei van wat er gebeurd was. Alleen ik was weer zo gevoelig en vond dat ie maar snel moest kappen daarmee =='
    Ik was eventjes bezig dat bericht van je te ontcijferen maar ik zou gewoon mn handen er vandaan houden. Dat meisje heeft haar eigen leven en haar eigen verantwoording daarvoor. Wat die ex betreft, over die dingen ben ik heel simpel: geen woord meer aan die jongen vuilmaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ex is precies hetzelfde. Stiekem kijkt ie tijdens de lessen naar me, terwijl ik hem heel duidelijk gemaakt heb dat ik dat niet moet. Hij doet het wel minder als eerst, hij heeft zelfs voor nog niet eens 1 dag met iemand gehad, en ik denk om mij jaloers te maken ofzo


    a figment of your imagination

    Laat ze het lekker samen uitzoeken. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ok iedereen heeft al veel ex-en gehad, sommige zeggen gwn vrienden zijn en niets meer van relatie en tralalaala.
    maar mijn ex doe vree raar.
    even terugdenken aan een 2 tal weken geleden.
    ik was in me bedje, stuurt hem een sms van 'ik zie u nog graag, gaan we niet stiekem verkeren'
    dacht jah mmhm wat zou ik daar op terugreageren. dan twee dagen later stuurt hem zo van ik heb gevoelens voor een ander. terwijl hij nog denkt dattem me mij nog int geniep verkeerd. hij maak het niet 'uit' neej hij maak het gewoon aan me die ander. wat ik dus ni snap, eerst zittem me hangende pootjes terug te komen en twee dagen later heeftem een ander(ik voel voor die kerel niets meer.maar tis gwn raar voor woorden.) hij heeft ondertussen na mij al ff telle stuk of 8 lieven gehad? (: vanaf 14 juli ongeveer. hij heeft nu een ander, ma ik wil da meiske vertellen wa voor ne kerel datta is, maar da meiske ga mij toch ni geloven aangezien ze zooooo verliefd is(kind tog :3 die loopt er derect in.)
    majah wat moet ik doen? hem laten vallen als goeie vriend? of hem zo laten dattem da meiske vroeg of laat ga kwetsen?

    Zijn probleem, hij moet het oplossen. Hetzelfde geld voor haar.

    Waarom zou je je sowieso nog bemoeien met de relatie van je ex?

    Jongens zijn raar, je kunt beter kipjes nemen!


    kipjes?...O.o..heb je weleens gezien hoe vervelend een haan kan zijn. :O


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Zeggen: Je doet vreemd. Het is uit..?


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Zijn probleem, hij moet het oplossen. Hetzelfde geld voor haar.
    Waarom zou je je sowieso nog bemoeien met de relatie van je ex?

    Hij ziet dat niet zo. Vandaar dat het misverstand van tafel moet worden geveegd denk ik..


    No growth of the heart is ever a waste

    nou mijn ex zijn vriend.. (gewoon vriend niet relatie of zow) werd helemaal boos op mij.. omdat ik me nu een beetje anders gedraag dan anders.. omdat ik er nog steeds een beetje over heen moet komen. en dan loopt hij mij uit te schelden en zow.. terwijl ik het niet heb uitgemaakt.. maar goed..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3