• Hha ja je leest het goed.
    En kind zei: "De eerste die een sneeuwbal tegen Thybo zijn kont gooit, krijgt een Cola!"
    Ik zat natuurlijk achter dat gastje aan en ik raakte hem drie keer in de kont, en één keer in zijn kruis.
    Ik kreeg wel sneeuw in mijn mond ervoor terug, maar ik kreeg toch lekker een Cola van Lied^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nicee (cool)
    Lang geleden maar- in groep 3 had een jongetje uit de klas een gouden speelgoed eiffeltoren die IEDEREEN wou hebben dus hij werd er gek van. We hadden mozaïek tegeltjes op school dus hij: "De eerste die 10 mozaïek stukjes voor me heeft wint mijn eiffeltoren!" Ik geen moment twijfelen- Ik pak een stelt en ik knal keihard dat ding tegen de tegels. Die brokkelde af (ja in groep 3 was ik sterk hoor(cool) en ik won de eiffeltoren =D
    Die heb ik weer doorgeruild tegen een boterham en kapitein koek en een pakje drinken. Had honger :$


    Candycorekid.

    (...)
    Zijn gezicht x'D

    Dat dus. x'd

    Nicee (cool)
    Lang geleden maar- in groep 3 had een jongetje uit de klas een gouden speelgoed eiffeltoren die IEDEREEN wou hebben dus hij werd er gek van. We hadden mozaïek tegeltjes op school dus hij: "De eerste die 10 mozaïek stukjes voor me heeft wint mijn eiffeltoren!" Ik geen moment twijfelen- Ik pak een stelt en ik knal keihard dat ding tegen de tegels. Die brokkelde af (ja in groep 3 was ik sterk hoor(cool) en ik won de eiffeltoren =D
    Die heb ik weer doorgeruild tegen een boterham en kapitein koek en een pakje drinken. Had honger :$
    Haha nice x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    cola is lekker he!!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    lol xD


    You Lack Hatred

    Oh Naaan x'D we moeten dat nog eens over doen als het sneeuwt ;D

    [ bericht aangepast op 24 sep 2009 - 22:32 ]

    Smexy<3


    Close To You .