• Oewh, wat haat ik mijn leerkracht frans! Ik moet tegen morgen een hele pagina woordjes omzetten is zinnen. Ik en nog wat andere nederlandstalige van mijn klas. Komt er nog eens bij dat we een herhaligstoets hebben van scène 3&4 en vermits ik dit weekend niet goed in mijn vel zat, heb ik daar nog niets voor gedaan. Djezus ><. En ik heb geen zin om eraan te beginnen, maar volgens mij kan ik dat maar beter doen.


    -

    hah weetje wat ik heb? als ik het woord 'frans' uitspreek, krijg ik een zenuwtrekje. (nerd)
    en dat mens van frans mag mij niet meer, whaha. :'D lmao.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Beter beginnen. Hoe sneller je klaar bent, hoe sneller je weer op Q kan enzo. En anders ga je je morgen voor je hoofd slaan dat je er niet eerder bent aan begonnen. ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hah weetje wat ik heb? als ik het woord 'frans' uitspreek, krijg ik een zenuwtrekje. (nerd)
    en dat mens van frans mag mij niet meer, whaha. :'D lmao.


    whaha, ik wordt altijd pissed als ik moet meewerken in zijn les (A)


    -

    ik heb gelukkig geen frans mr alleen nederlands en engels doe een laag niveu


    love is dead and dead is love

    Peepz, ik ga er nu aan werken, tot later ^^


    -

    Doeii && véél succes zou ik zo zeggen? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)

    whaha, ik wordt altijd pissed als ik moet meewerken in zijn les (A)

    sla hem. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.