• ja wat vinden/roepen/roddelen ze allemaal over jou?

    ik wordt dus emo genoemd --',En dan roepen ze van moet je jezelf niet snijden? egt gewoon zielig die kinderen die dat zeggen. De nieuwste roddel is dat ik met mn BF zou hebben =='
    alleen omdat we close zijn O.o, Like hallo, iedereen is tog close met zn BF :S, Anders is het je BF niet ><, En daarbij zijn we beide NIET lesbisch, En heeft zij een VRIENDJE, en dat weet ook de hele school^^

    maarja wat roepen ze allemaal over jou?(flower)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zeggen ze: Ellen moet je je niet gaan snijden? Snij jij in de je vrije tijd enzo blaatblaat. en dan zeg ik: nee ik skate liever. En dan loop ik weg. en ze roepen wel eens gothic ofzo. Maar dan krijgen ze een dikke middelvinger terug. :]. Dan kijken ze van wtf. Maarja. :]


    I can't see the future with tears in my eyes

    volgens de klas ben ik emo, gothic en punk tglijkxD
    en volgs hen zou ik samen met een jongen zijn (hij si ook alternatief) kvin em wel leuk:$ maar we zijn niej samen...ff denkuh...ojah en ze zegguh dat ik roddel over me beste vriendin die psychisch ziek is en vdaag is opgenomen in een psychisch centrumachtigiets. ze vinduh me weird en depressed...volgs mij ws dat allesxD

    trek me dr tog nix vn aan...ze denkuh en segguh maar kweet wel beter...ze zijn gwoon jaloers omdat ik wel mezelf durf te zijn en zij almaal meelopers zijnxD


    Music is my drug, I need it all the time!

    Bij ons in de klas roddelen ze allemaal over iedereen, dus ze zullen ook wel veel over mij bezig zijn denk ik ..
    I don't care

    Tegen mij zeggen ze dat emo een besmettelijke ziekte is . :"]

    Tegen mij zeggen ze dat emo een besmettelijke ziekte is . :"]


    omfg die mensen zijn levenloos^^
    ik bedoel waar sláát dat op x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik ben arrogant -.-" zegge de huppelkutjes van men klas , ik haat ze zo dus doe ik lekker nog arroganter tege ze :D

    (...)
    hah Isaa. :'D mij plagen ze ook. :Y) en ze noemen me schattie of kindje of weetikveel. x'D wij twee mini's man. (nerd)
    xx

    Whoaa kind, gezellig. :Y)
    Muhahah, zijn we al met twee. Haha. ;D
    x

    (...)
    Jij smst ook veel te veel tijdens de lessen x'd

    En jij smst ook veel tijdens de lessen. x'd
    Ik spreek uit ervaring. ;D
    x

    Ze denken niet echt iets verkeerds over me. Maar ik kan nogal bot uit de hoek komen en daar gaan ze wel eens grapjes over maken --"


    Listen to what we're not saying..