• Ik heb het over mijn toekomstig vriendje. Je moet weten dat mijn broers en mijn vader niet echt staan te popelen op het feit dat ik een vriendje heb. Nu hebben ze gezegd dat als ik een lief heb dat zij hem gaan keuren. Dat wil dus zeggen dat mijn broers en mijn vader in de zetel zullen zitten en die jongen dan zullen bestoken met vragen. Daarom heb ik nu al medelijden met mijn toekomstig vriendje.


    Innocence.

    Mijn vader is jaloers op mijn toekomstige vriendje en heeft medelijden met hem. Omdat dat vriendje dan de hele tijd 'hoi' en 'prik' -metprikvinger- over zich heen krijgt x) Ergens heb ik ook medelijden met hem :'D maar als hij me dan neem als ik ben, dan moet hij er geen problemen mee hebben x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn ouders hebben niks over mijn komende vriendin te zeggen.

    Ik bepaal gewoon en de mening van mijn ouders boeien me like helemaal niks!

    ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    xD mij broer doe dah bij elk vriendje hij wil gewoon dah hij egt goed voor me is(A)


    love is dead and dead is love

    Ik heb geen vader meer, tenminste, voor mij is het geen vader. :Y)
    Mijn moeder gaat me alleen er heel belachelijk mee maken. :'D

    Gsus. Hoezo jaren 50..
    Maar beter van te voren dan 2 jaar later >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    trek het je niet aan dat gaat hier ook zo het geval zijn , ze hebbe al een naam gevonde 'Dennis' -.-''

    trek het je niet aan dat gaat hier ook zo het geval zijn , ze hebbe al een naam gevonde 'Dennis' -.-''

    Arg, dat had ik ook met mijn soort van vriendje.. Hij kwam helemaal vanuit brabant hierheen, zei m'n vader van die dingen zoals; goh je hebt er wel iets voor over om 4 uur te reizen voor zo'n ettertje! Ik en m'n niet officiële vriendje werden kei rood :'3.


    I don't need words to feel those lips.

    omg ><. [/leeft met je mee.]


    -

    Wat Imperd zegt xd'
    Trouwens,
    Alle vaders zijn zo xd' Zelfs de mijne :x

    Nwuhu, nietus xD
    Mijn ouders vinden dat ik het 100% zelf moet weten =]


    Candycorekid.

    Ik had het geluk dat mijn vriendje op de judoclub zit waar mn vader voorzitter van is, dus hij kende die al, dus daar moest ik niet meer door ;D

    haha ;p
    njaa , dat is normaal.alle vaders zijn zoo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    mijn vriendin 's niet gekeurd door mijn ouders. nouja, m'n moeder mss een beetje XD mss komt dat door 't feit da 't een meisje is.. XD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik heb het over mijn toekomstig vriendje. Je moet weten dat mijn broers en mijn vader niet echt staan te popelen op het feit dat ik een vriendje heb. Nu hebben ze gezegd dat als ik een lief heb dat zij hem gaan keuren. Dat wil dus zeggen dat mijn broers en mijn vader in de zetel zullen zitten en die jongen dan zullen bestoken met vragen. Daarom heb ik nu al medelijden met mijn toekomstig vriendje.

    Dat zei mijn vader ook.




    ..Ik ging gewoon elke keer naar zijn huis. <3