• Met mijn vader naar de kroeg O_o dat heeft ie vandaag even ebdacht. niet dat ik het erg vind maar het is daar best saai xD want er zijn niet echt lui die ik ken enzoe x_x maar goed..

    nu mijn 2e ding :
    ik ga als pop met carnaval maar weet iemand waar je goedkope tutu's kan vinden ? xD

    en het 3e ;;
    wat worden jullie met carnaval


    We can only learn to love by loving.

    In een carnevalswinkel?
    Bij de blokker krijg je een 'rock girl' pakje ofzo, daar zit ook een soort tutu bij:')
    En in Duitsland is veel van carneval[:
    Ik wil dit jaar graag in Duitsland naar de optocht kijken -is dichtbij voor mij-, want daar gooien ze chocola en niet die vieze snoepjes wat toch niemand eet:')


    If you want me to listen, whisper...

    Volgens mij doen ze daar niet aan bij mijn op school XD

    Bij ons mag dat nieteens x'D
    Als je het tog doet geeft de school je kleren uit de koffer, dus lelijke kleren die op niks trekken x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    In een carnevalswinkel?
    Bij de blokker krijg je een 'rock girl' pakje ofzo, daar zit ook een soort tutu bij:')
    En in Duitsland is veel van carneval[:
    Ik wil dit jaar graag in Duitsland naar de optocht kijken -is dichtbij voor mij-, want daar gooien ze chocola en niet die vieze snoepjes wat toch niemand eet:')


    waar in duitsland *Nieuwsgierig geworden na het woord chocola*


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    waar in duitsland *Nieuwsgierig geworden na het woord chocola*


    -late reactie-
    Ik ga dan waarschijnlijk ik Aken, maar ik denk dat ze dat in de rest van Duitsland ook wel doen, daar is carneval wat uitgebreider:') Is nu al alles van op tv^^


    If you want me to listen, whisper...

    Alphen doet nooit aan carnaval ;( Twee basisscholen wel, maar die waar ik op zat niet. En de middelbare scholen doen er ook niet aan ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik doe niet aan carnaval x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vier geen carnaval, helaas:(


    I am an idiot, I move.

    Zoals de afgelopen 2 á 3 jaar word ik weer Vampier.


    I live for the applause, you will die for it.