Ja, dat is vandaag, ofterwel, 1 Februari. Ik ben twaalf jaar geworden.
Heb een nieuwe pc gehad. ;]
Maar dat terzijde, het is de eerste keer zonder mijn vader.
Zo.. zo anders..
Ergens snap ik wel wat je bedoel met: Zo.. zo anders.. Vorig jaar had ik ook mijn eerste verjaardag zonder mijn opa (oké iets anders dan vader). Ik vond het zo vreemd, 'zijn' stoel bleef leeg, helaas.
Het is inderdaad vreemd, en behoorlijk pijnlijk ook. Toch wens ik je een prachtige verjaardig. Ik heb er spijt van dat ik mijn eerste verjaardag zonder mijn vader zo verknalt heb.. ik werd nog wel 18, wel te verstaan. Maak er alsjeblieft een mooie dag van!
Maak er een leuke dag van, hij wilde vast niet dat je hier zo'n baaldag van maakte. Hij is trots op je, dat weet ik zeker.
Nogmaals gefeliciteerd hun <3
gefeliciteerd!
en succes, ik weet zeker dat hij zelf ook wou dat hij er bij was, maar dat is hij ook half, hij zit in je hart toch? dan is hij er ook deels bij.
Gefeliciteerd. Meid het is goed dat je aan hem denkt dan is het net alsof hij er toch bij is. Het is zwaar dat begrijp ik. Maar sta er niet te veel bij stil. Maak er gewoon een leuke dag van. Hij is bij je in je hart en herinneringen. Van mij krijg jij een kusje en een knuffel voor je verjaardag <3
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.