• Hii.(H)

    mn BF is in juli gestorven en ik heb het er heel erg moeilijk mee. Ik geraak er maar niet over, vriendinnen zeggen dat ze bij me is. Maar in het begin voelde ik dr aanwezigheid nog, maar nu niet meer. Ik geraak er echt niet over en ik ben er ziek door. Ik tril helemaal terwijl ik het niet koud heb en mn ouders weten niet wat er aan de hand is, ze denken toch datk me aanstel.
    Hebben jullie misschien tips?

    x


    Let's do this poo

    Mijn opa is 6jaar geleden gestorven, en ik ben er nog steeds niet over. Weet dus geen tips..


    -

    nee srry... maar ik wens je heeel veel sterkte!!!!<33
    xxx

    Sorry, ik wil heel graag helpen. Maar ik kan niet verwerken. Ik dacht dat ik het kon door al mijn verdriet weg te stoppen. Fout dus, ik heb er nu 'last' van.

    Nogmaals sorry:$


    I am an idiot, I move.

    misschien moet je juist aan de fijne dingen denken die je met haar had en daardoor bedenken dat jij geluk hebt gehad haar te kennen en te beseffen dat ieders leven eindigt.
    ik weet niet of het helpt, maar bij mijn 5-jarige neefje(die stierf) is het ook gelukt.

    ik wens je sterkte toe(H)


    Better to leave than to be gone.

    Mijn vriendin is 3 jaar geleden onder de trein gesprongen, dus als je wilt praten, ik sta ervoor open.

    Sterkte <3


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Jeetje, ik heb geen tips ofzo..
    Sterkte =/ <3!


    I don't need words to feel those lips.

    Oh sorry meid, ik heb eigenlijk nog nooit een overleiden meegemaakt :/. Maar 'k heb wle ontzettend veel respect voor de mensen die dat wel al hebben ongergaan, zoiets moet verschrikkelijk zijn!
    Veel sterkte!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijn bestevriendin heeft in november zelfmoord gepleegd, en ik ben er nog niet overheen. Maar, ik denk aan alle fijne momenten die we samen hebben gehad, en soms als me niet goed voel, dan voel ik haar aanwezigheid enzo. Maar soms denk ik aan de slechte tijden maar dan laat ik gewoon alles los, jwz. Maar vooral aan de goeie tijden denken, en anders. je kan altijd een pb sturen ofzo,


    I can't see the future with tears in my eyes

    Lief toch<3
    Je hoeft haar toch niet te voelen? Ze zal altijd bij je zijn, in je hart, in je gedachten. Misschien voel je haar niet meer, maar zit ze als een engeltje op je schouder toe te kijken op de dingen die je doet.
    Ze had vast niet gewild dat je zo bleef hangen in het verleden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel Sterkte, Idd ze i s bij jou! Je bent Pas EGTE dood als je vergeten hebt, en dat is heel duidelijk dat jij je vriendin nog niet vergeten bent! <3


    Your Butt is Mine!