• Echt seriously ligt het aan mij of wordt mijn school opeens overspoeld met Whores.
    op mijn school is NU de minirok in de mode en ze dragen allemaal veelstekorte shirts of van die doorschijnende

    alleen ik lijk gewoon O_o

    wie heeft nog meer School Whores ? xD


    I'm Better Than You..

    wat is/betekend whores?XD

    Er lopen er zo wel enkele rond..

    Bij mij mogen we geen minirokken dragen..


    -

    wat is/betekend whores?XD

    Hoeren


    -

    Bij mij mogen we geen minirokken dragen..


    dan heb jij geluk.


    I'm Better Than You..

    Bij mij mogen we geen minirokken dragen..

    Wij ook niet, of toch niet te kort van stof. Maar er zijn er die dat nu eenmaal wel doen..

    Dat is verboden bij ons op school, maar dat maakt het leuker, om het wel aan te doen.


    Shak a Shake it. ,.,

    (...)
    Wij ook niet, of toch niet te kort van stof. Maar er zijn er die dat nu eenmaal wel doen..


    Als wij verkeerde kleren aandoen, krijgen we kleren met het logo van het school op, en moeten we die heel de dag aandoen.


    -

    1 zo'n kind loopt er zo bij.
    Van die diep uitgesneden truitjes en dan heel kort.
    Nu doet ze het heel wat minder [/gelukkig]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    heb ik (nog) niet gezien bij ons op school.. maar 2 vriendinnen van mij, hebben altijd een ENORME inkijk!o.0 dan zeg ik wel eens; 'doe eens iets normaals aan joch!' want ik vind dat dan echt zo van; 'hier ben ik hoor!Kun je m'n borsten goed zien?'

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    niet dat ik weet. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Als wij verkeerde kleren aandoen, krijgen we kleren met het logo van het school op, en moeten we die heel de dag aandoen.

    Wtf? Omg, wat dom. -_-"
    Dat is bij ons niet, gelukkig. Bij ons krijgen ze dan een verwittiging. Maar er zijn leerkrachten die zo zelf ook rondlopen. >_< Dat mag dan wél. Flauw!

    (...)
    Wtf? Omg, wat dom. -_-"
    Dat is bij ons niet, gelukkig. Bij ons krijgen ze dan een verwittiging. Maar er zijn leerkrachten die zo zelf ook rondlopen. >_< Dat mag dan wél. Flauw!

    Ik heb een leerkracht die soms een doorschijnende bloes aanheeft, je ziet haar bh er zo door >< en als wij zoiets zouden dragen, moeten wij dus een FLASHY gele t-shirt aandoen met kutlogo. Like, leerkachten mogen alles, wij niets.


    -

    (...)
    Ik heb een leerkracht die soms een doorschijnende bloes aanheeft, je ziet haar bh er zo door >< en als wij zoiets zouden dragen, moeten wij dus een FLASHY gele t-shirt aandoen met kutlogo. Like, leerkachten mogen alles, wij niets.

    Wtf? >_< Ze zou dan ook zo'n shirt moeten aantrekken. Echt niet eerlijk dat die leerkrachten dat wél mogen. -_-"

    wat is/betekend whores?XD

    hoeren