• Ik ben echt enorm zenuwachtig, ik weet niet waarom. Ik heb een kut gevoel in mijn buik en ik voel de neiging om nagels te bijten. Dat heb ik dus altijd. Nu weet ik dus niet wat ik moet doen om er vanaf te komen. >< Hebben jullie enig idee? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    heb vaak hetzelfde.


    -

    Hmm, best irritant en I know the feeling. Meestal geraak ik er ook niet vanaf, maar meer als zeggen dat je muziek moet opzetten en misschien een bad nemen terwijl ofzo, kan ik niet echt :'D. Omdat ik zelf ook nooit een oplossing daarvoor vind. :Y)


    Tanya is de beste.

    Als ik zenuwachtig ben heb ik het altijd koud XD
    maar vaak heb ik hetzelfde.. dan ben ik zenuwachtig terwijl ik niet eens weet waarom XD


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Als ik zenuwachtig ben heb ik het altijd koud XD
    maar vaak heb ik hetzelfde.. dan ben ik zenuwachtig terwijl ik niet eens weet waarom XD

    ik vind het zo vreemd. >< ik weet ook echt niet wat ik met mezelf aan moet x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rustige muziek luisteren ofzo ;D
    Soms heb ik dat ook, maar dan om een reden, die ik eerst nog moet zoeken :p

    Ik zou,
    wat op je gemakje doen. Muziek luisteren of even lui gaan hangen op de bank..
    Maar als ik zenuwachtig ben zit ik eigenlijk ook altijd maar wat rond te lopen in huis of te wiebelen..
    x

    Ik was vroeger ook áltijd zenuwachtig. Voor de kleinste dingen. Vaak zo erg tot overgeven toe. Nu is dat minder. Mijn tip is om als je zenuwachtig bent, heel diep in en uit de ademen. Of zet even je iPod ofzo op. Even wat muziek. Dat helpt meestal wel. Maar ga vooral niet hyper doen. Good luck x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geen idee ö
    Ik ben ook zenuwachtig, maar dat voor mij duurt nog een week, want ik ga naar mijn soortvan vriendjeeee in eindhoven :'D


    I don't need words to feel those lips.

    IK HEB DA OOK >.<
    En das kei ambetant he :O
    Ik zou ni wete hoe we eraf moete vn gerake xD

    Succes ermee..


    Your Butt is Mine!