• ik ga dinsdag mss naar metro station. het hangt een beetje van af of een vriendin van me nou wel of niet mag als ze wel mag mag ik alsnog wel.. ik hoop dat mag.. yeay:D

    p.s i luv metro station

    ik ga die dag daarvoor naar FTSK n__n -hihi-
    maar heb je al kaartjes ? want het concert was wel bijna uitverkocht :x

    Ja dat weet ik =P


    en cool, veel plezier ^^

    Ja dat weet ik =P


    en cool, veel plezier ^^

    haha okay :] jij dan ook veel plezier :3 doe trace de groeten van me hahah :'D

    haha:P maar tiz neit ckr want kom net ergens 8er =( er stond dat er bijna geen zit plaatsen meer waren wle staan plaatsen en da het nog neit was uitverkocht en toch kan je de kaartjes neit bestelle:O
    net alles geregeld :O:(

    vet koel man :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    haha:P maar tiz neit ckr want kom net ergens 8er =( er stond dat er bijna geen zit plaatsen meer waren wle staan plaatsen en da het nog neit was uitverkocht en toch kan je de kaartjes neit bestelle:O
    net alles geregeld :O:(

    in de kleine zaal van de melkweg heb je sowieso geen zitplaatsen ;] maar ooh sux, dan is het waarschijnlijk toch uitverkocht ofzo :/ maar dat is vet kut, vooral als je het net geregeld had :/

    Ik zie hier vandaag overal Metro Station staan. (:
    Wel sjiek!

    he bah nu gaat het 100% ckr niet door... en ik vindt ewel stom ma ga niet treuren want me vader beloofde dat ik volgende keer dan emteen amg als de kaartjes te koop zijn.

    he bah nu gaat het 100% ckr niet door... en ik vindt ewel stom ma ga niet treuren want me vader beloofde dat ik volgende keer dan emteen amg als de kaartjes te koop zijn.

    he bah nu gaat het 100% ckr niet door... en ik vindt ewel stom ma ga niet treuren want me vader beloofde dat ik volgende keer dan emteen amg als de kaartjes te koop zijn.