• Waarom is dat hier ? deze site draait toch niet om Tokio Hotel ??


    I'm Better Than You..

    Naja, de meeste zijn nogal obsessed bij Tokio Hotel. (Soms erg vervelend) En zo kan het Tokio Hotel filter de topics ober Th er beter uithalen zodat niet tokio hotel lovers er minder last van hebben.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar er zitten hier heeeeeeeeeeeeel veel TH-fans. Anders wordt het muziek-forum overspeold door th.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Naja, de meeste zijn nogal obsessed bij Tokio Hotel. (Soms erg vervelend) En zo kan het Tokio Hotel filter de topics ober Th er beter uithalen zodat niet tokio hotel lovers er minder last van hebben.

    loves, Renée.


    O Jakkie.
    Ik heb niks tegen Tokio Hotel maar obsessed fans zijn eng..


    I'm Better Than You..

    JUP IK BN DUS DE GROOTSTE FAN VAN ALLEMAAL^^


    *He's the one.

    (...)

    O Jakkie.
    Ik heb niks tegen Tokio Hotel maar obsessed fans zijn eng..

    Ja, kijk. Daar is Sharissa het leefende bewijs van ze is ook heel eng [sarcsm]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik bn TH fan maar niet obsessed, ik ben meer Twilight obsessed right now x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    JUP IK BN DUS DE GROOTSTE FAN VAN ALLEMAAL^^


    Jij bent eng O_o


    I'm Better Than You..

    Ja je hebt dus dat fliter maar ze laten nog steeds TH-dingen zien --'

    (...)

    Jij bent eng O_o


    Nee, kan niet, want ik ben angstaanjagend. Als ik maar buiten kom zie je allemaal mensen voorbij lopen, want die lopen weg van mij! Ze zijn bang!!Ö o__O


    You'll never dream alone. <3

    Tokio hotel is Bagger, Metro station Rockt!


    Shak a Shake it. ,.,

    Tokio hotel is Bagger, Metro station Rockt!

    Bedankt voor je mening, komt beetje hard over:Y)


    Tears are crashing out of my eyes

    omdat tokio hotel een zeer populaire bans is op deze site en niet fans zo een kans krijgen tokio hotel topic en zooi te ontwijken door de TH-filter aan te zetten [zie bovenaan de pagina]

    omdat er veel serie's / lovestory's over tokio hotel op Quizlet zijn. En om irritatie van de niet-fans te voorkomen.


    Sweet dreams will come true.