• Zou iemand me dat uit willen leggen?


    Shak a Shake it. ,.,

    klik helemaal rechts in dat gele vlak op 'mijn blog'


    BAM!

    Dat is heel gemakkelijk, dan ga je naar Mijn blog, en dan Nieuw bericht schrijven.
    Vul tekst in, en een titel.
    Druk op klaar, ofzo en dan heb je er een :Y)

    Ga bij het blokje waar Ingelogd als: ...(je usernaam) Staat. Daar kan je aanklikken mijn blog en de rest spreekt voor zich!

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je gaat naar je profiel, daar staat Blog boven in een oranje balkje en daar klik je op.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Awh, het was dus een domme vraag..


    Shak a Shake it. ,.,

    Awh, het was dus een domme vraag..

    Nee hoor, geen één vraag is dom. Als je nieuw bent is het best logisch dat je dat niet weet. Teminste daar ga ik vanuit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee hoor, geen één vraag is dom. Als je nieuw bent is het best logisch dat je dat niet weet. Teminste daar ga ik vanuit.

    ik wist veel 8D na focking veel gekloot.

    (...)
    Nee hoor, geen één vraag is dom. Als je nieuw bent is het best logisch dat je dat niet weet. Teminste daar ga ik vanuit.

    He gleukkig


    Shak a Shake it. ,.,

    Hahha Mika sinds wnr ben je hier??


    *He's the one.

    Hahha Mika sinds wnr ben je hier??

    Oké Shaaar dat is Mika mijn lieve kindje xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil ook vrienden hier!?


    Shak a Shake it. ,.,

    Ghahahaa


    *He's the one.

    Renee, Mika nu ook mijn vriendinnetjje^^


    *He's the one.

    Ow is dat dom?


    Shak a Shake it. ,.,

    nee hoor helemaal niet.

    gwn binnenpretjje^^


    *He's the one.