• Dus ik doe mooi wat ze zeggen. Ik toets de code in wanneer dat moet en ik blijf aan de lijn totdat ze vanzelf afsluit. Nu ik druk dus op dat knopje waarop je moet klikken na de betaling en ik nu blijkt dus dat ik zogezegd niet betaald heb maar ik ben wel € 3.00 kwijt.
    Jaa, ik ben 3 euro kwijt terwijl er staat dat het maar 1.50 euro kost.


    Innocence.

    (...)
    Dat is een vette naaistreek.
    Dat ze dat erbij zetten maar nee.

    Is waar, ik had 9 euro op mijn mobiel staan, belde ik drie keer naar dat nummer, was mijn geld meteen op! :X


    You'll never dream alone. <3

    Bel 0900-1100500
    € 1.30 per gesprek

    Toets dan de volgende code in


    Sluit dit scherm niet, klik na het bellen op de knop hieronder.

    -Dat staat er, er staat niet dat het 3 euro kost...

    Ja maar, van mij mag je proberen met je mobiel te bellen, en je zult zien. Drie euries gaan verdwenen zijn en als je met de vaste lijn belt is het maar 1 euro 5O


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Is waar, ik had 9 euro op mijn mobiel staan, belde ik drie keer naar dat nummer, was mijn geld meteen op! :X

    ö Nou, ik vind dat ze erbij moeten zetten dat het zoveel kost!


    You move me ......... Kurt

    Zover ik weet kost het echt maar 1,30 per keer.

    Ik zal direct de mensen van dat bedrijf die die betalingen regelt over dit topic vertellen en om opheldering vragen!


    Hoi,

    Ik krijg de klacht van bezoekers van mijn site dat de betalingen die zij per 0900 nummer doen 3 euro kost ipv de vermelde 1.30.

    De klachten staan hier:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26100

    Betalingen doen ze op deze pagina:
    http://www.quizlet.nl/spotlight.php

    Kunnen jullie kijken of de klachten kloppen en hoe die veroorzaakt zou kunnen zijn?

    Mvg, Rutger
    Schwa Productions


    Dit is mijn signature...

    Zover ik weet kost het echt maar 1,30 per keer.

    Ik zal direct de mensen van dat bedrijf die die betalingen regelt over dit topic vertellen en om opheldering vragen!

    Like, ik woon in België en in dat kadertje staat er dat het 1.50 euro kost en als je dan belt zegt die vrouw dat het mij 3.00 euro kan kosten.


    Innocence.

    Ik ben altijd €3 kwijt dan. -_-"
    En soms komt die serie/quiz er dan niet eens te staan. >_<

    (...)
    Like, ik woon in België en in dat kadertje staat er dat het 1.50 euro kost en als je dan belt zegt die vrouw dat het mij 3.00 euro kan kosten.

    Idem bij mij.

    Eindelijk een reactie:


    Beste Rutger,

    Het zijn waarschijnlijk Belgische klanten die EUR 1,50 moeten afrekenen. Het is bij ons bekend dat sommige Belgische operators daar dan hun leden nog extra voor laten betalen. Voor EUR 1,50 wordt het dan EUR 1,50 extra, wat neer komt op EUR 3,00.

    Het extra bedrag, daarvan zien wij als betaalbedrijf niets terug. De betreffende Belgische operator steekt dat bedrag dus geheel in eigen zak. Wellicht is het een idee om jouw Belgische klanten te waarschuwen.

    Hopelijk is het hiermee wat duidelijker geworden. Als er nog vragen zijn, dan hoor ik die graag.

    Met vriendelijke groet,


    Dat is mooi kut dus. Ik zal de waarschuwing er iig bijzetten.

    Ook zal ik kijken of er nog andere manieren van betaling in overweging te nemen zijn.


    Dit is mijn signature...

    best wel lullig eingelijk


    /

    Ja oke, nou dan weten we dat. |: Vrij kut, om maar even bot te zeggen maarja.