• Hee ^^

    Nou ja ik heb dus een vriend,
    en er is zo kind en die vin hem duss ook leuk en ik vertrouw dat kind dus niet helemaal.,en ze willen duss morgen afspreken met elkaar. Maaar k ben zo bang dat het verkeerd afloopt en nu weet ik niet meer wat ik moet doen, k stress hem nier hard. En k ben zo gehecht aan hem .als ik duss met hem daar over wil praten enz zegt ie van ben je jaloers enz :'(. Dus k weet echt niet meer wat ik moet doen,.

    Wie kan me helpen !

    Weet hij dat je hem leuk vind?


    -

    Weet hij dat je hem leuk vind?


    k heb het met hem,, maar dan zegd ie van ben je jaloers enz

    Dan merk je teminste of hij te vertrouwen is. Je kan hem toch niet verbieden andere meisjes te zien, lijkt me.


    blame the bully.

    (...)

    k heb het met hem,, maar dan zegd ie van ben je jaloers enz


    Heb je geen reden om jaloers te zijn dan als je dat kind niet vertrouwd? Ik zou hem zeggen dat ik het niet leuk vind(;


    -

    Vraag een keer subtiel: zeg, waarom ziet zij steeds over je heen te kwijlen? [/mijn subtiel]


    BAM!

    Vraag een keer subtiel: zeg, waarom ziet zij steeds over je heen te kwijlen? [/mijn subtiel]


    Ja klopt ;).

    Als hij je echt leuk vindt, heeft hij geen reden om je te bedriegen met een ander kind.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als hij je echt leuk vindt, heeft hij geen reden om je te bedriegen met een ander kind.

    Idd!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.