• Nicol heeft een grote discussie gehad met der vriendin Demi en nog zijn we er niet uit. de hele klas is ondervraagd maar goed

    de vraag was :
    als een vampier een kind krijgt met een mens is het dan een halfvampier of een mens?

    Ik zeg :
    Halfvampier want hij heeft vampier DNA inzich n_n

    Mijn vriendin zegt :
    Mens want je meot eerst gebeten worden n_n

    en nu jullie meningen n_n xd


    We can only learn to love by loving.

    halfvampier.

    om jou reden.

    is wat logischer.

    half vampier..
    want dan heb die idd een btje vampier in zich? lijkt me logies


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    half vampier..
    want dan heb die idd een btje vampier in zich? lijkt me logies

    vond ik nou ook xD
    maar mijn vriendin blijft vol houdenx D


    We can only learn to love by loving.

    Die vampier is ook gebeten en had van te voren geen vampier DNA in zijn/haar bloed. Waarom zou het DNA verandert zijn toen hij/zij vampier werd? Het kind word dan denk ik gewoon een mens, omdat het ook eerst gebeten moet worden (A)
    [/houd van vampier verhalen]

    Edit: alleen kunnen vampiers geen kinderen krijgen, ook niet met mensen. Dat lees je toch altijd? :P

    Half vampier, dat andere is zo zielig... dan zijn er generaties lang ouders gebeten door vampiers en die ook weer gebeten en die ook weer en zo gaat het maar door.. en wie was dan de 1e vampier??


    Als je maar een ananas hebt..

    Like, volgens mij gewoon mens...
    Want half mens, half vampier kan gewoon niet, heb jij daar ooit over gehoord?


    Your make-up is terrible

    Halfvampier ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Mens en die dingen maken hopelijk geen kinderen met mensen .-.


    All was well.

    Hangt van het dominante gen af. 8D


    blame the bully.

    Hangt van het dominante gen af. 8D


    Vampieren hebben ook een menselijk gen, aangezien je dat niet kan veranderen


    Your make-up is terrible

    half vampier


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nou, heb er lang over nagedacht wat ik hier zou plaatsen, maar ik heb werkelijk géén idee Ö.


    Tanya is de beste.

    Hangt ervan af wie het sterkste DNA heeft.
    Daarbij, als ze al kindjes maken met gewone mensen... zouden ze dan niet eerst mensen bijten?

    En dan nog: vampiers bestaan niet, dus eigenlijk is het dan gewoon een mens. Of helemaal niets, want je kan geen kindje maken met niets.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb werkelijk geen idee,
    Als je het logies bekijkt zou ik zeggen half vampier. Maar... je kan pas echt vampier zijn als je gebeten word. En trouwens dan zoudat kindje niet meer groeien togh? Weetje wat ik ook raar vind, edward word in Twilight niet meer ouder maar Bella wel, zie je het je al voor je. Iemand van 70 samen met iemand vn 17?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Hangt ervan af wie het sterkste DNA heeft.
    Daarbij, als ze al kindjes maken met gewone mensen... zouden ze dan niet eerst mensen bijten?

    En dan nog: vampiers bestaan niet, dus eigenlijk is het dan gewoon een mens. Of helemaal niets, want je kan geen kindje maken met niets.


    Nouhouw xd laat onse fantasie toch xD

    @Anouk
    Mwhaha xD


    We can only learn to love by loving.