• mijn beste vriendin heeft rood haar en tege haar word de hele tijd gezegt:
    * vuurtoren
    * rooie takduif
    * vieze rooie
    * redcat enz.
    ik vin het best zielig mr ik weet nooit wat ik dan moet zeggen

    iemand tips??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    love is dead and dead is love

    Negeren. Bij ons in de klas is ook iemand met rood/oranje weetikveelwatvoorkleurhaar. En daar word ook tegen gezegd; 'ROOIE' MAAR die trekt zich er niks van aan.

    zij moet zeggen : NOU JIJ HEBT EEN LEKKER KOPPIE :S? sorry kan er niet meer naar kijke ;D

    of : Stil maar (: ik weet dat je stoer doet, wa t je alleen niet bent ;)

    x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ikzelf had roodhaar, en ik weet hoe erg het is. Ik heb het winterbruin geverft, maar tegen mij was het nog veel erger gezegt.
    Ze moet het gewoon negeren of kei hard iets terug bléeren.

    gewoon negere denk ik..
    anders blijven ze dat zeggen.. wrschijnlijk toch x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik vind rood haar juist erg mooi. Dat kan je ook tegen haar zeggen want rood haar is mooi als ze er groene ogen bij heeft zeg dat en je kan ook zeggen modellen hebben ook vaak rood haar. Maar weetje zekan der haar ook bruin verven ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    als iemand dat zegt moet ze gewoon: ik ben ten minste wel hot! terug roepen xD


    BAM!

    Rood haar is mooooi. :3


    blame the bully.

    Gewoon negeren ik had mijn haar rood gekleurd en ik kreeg er ook reacties op en ik zei er niets van.


    Innocence.

    Rood haar is mooooi. :3


    Inderdaad.

    Ik vind rood haar best leuk.


    : )

    Iemand waar ik een hekel aan heb heeft ook rood haar maar heb haar er nooit mee uitgescholden. Nu baal ik ervan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij negeer je die het best. :')


    A. ikmisje.

    weetje wat óók helpt :O
    1x ff lache, en daarna weer verder lopen (niet lachen van LEUK, maar van ,& jij bent hóe zielig XD?)
    klinkt raar maar dan zien ze dat het je niks doet :')


    don't Worry...Be gay.