• Peep'z ! <3 '


    omg ik ben dus verliefd (al best lang)
    en gister toen liep ik rondjes in de pauze , & toen kwam hij langs lopen ., een vriendin van mij zo : Kijk daar komt hij! dus ik meteen een big smile van hier tot tokio.. hij loopt langs en wat doet die vriendin ? Ze geeft me een duw zodat ik tegen hem aanval !
    hij dus kijken en glimlachen., !

    Vandaag in de pauze kwam ik hem weer tegen (ik kom hem elke pauze tegen xD) dus hij komt langs lopen en gaat hij naar me kijken ! gosh ik was zoo f*cking hyper ! ik kon alleen maar gillen XD

    iemand tips om hem te laten merken dat ik hem leuk vind., maar niet zoals : hee ik vind je leuk . maar gewoon dat niemand anders het merkt alleen hij door bijvoorbeeld te glimlachen telkens.
    btw we kennen elkaar hoor.




    Xx (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    omg dat doen vriendinnen altijd >< je naar zo'n kind toe douwen x'D mij douwen ze altijd naar de verkeerde. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doe zoals mij: Als je voorbij hem loopt bots dan 'perongeluk' tegen hem en als hij omkijkt zeg je dat het je spijt, zet je liefste glimlach op en knipper eens lief met je ogen. Zo heb ik het ook met mijn crush gedaan, waar ik nu al een jaar mee samen ben Ö


    Kyle It's Forever x3

    Uhm, hem zoeken op Netlog/Hyves/... ? Of super subtiel beginnen doen, da's enorm leuk (geloof me, ik kan het weten, mijn crush, zijn vrienden, mijn vrienden & ik doen allang een soort stalkersspelletje met elkaar) ^^!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    omg dat doen vriendinnen altijd >< je naar zo'n kind toe douwen x'D mij douwen ze altijd naar de verkeerde. :Y)
    haha xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Kirsten valt in loveee! ^^

    Tips,? Ehm, Maybe veel complimentjes geven ensoow.En veel lachen naar hem. en.. weet ik veel x'] Gwn beetje. versieren (A)

    Succes schat. (flower)

    xHOUVNJE.


    Sometimes it's best not to care.

    Uhm, hem zoeken op Netlog/Hyves/... ? Of super subtiel beginnen doen, da's enorm leuk (geloof me, ik kan het weten, mijn crush, zijn vrienden, mijn vrienden & ik doen allang een soort stalkersspelletje met elkaar) ^^!


    haha xD !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Kirsten valt in loveee! ^^

    Tips,? Ehm, Maybe veel complimentjes geven ensoow.En veel lachen naar hem. en.. weet ik veel x'] Gwn beetje. versieren (A)

    Succes schat. (flower)

    xHOUVNJE.


    Dankjee schatzz (H)

    houookvanjou !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Doe zoals mij: Als je voorbij hem loopt bots dan 'perongeluk' tegen hem en als hij omkijkt zeg je dat het je spijt, zet je liefste glimlach op en knipper eens lief met je ogen. Zo heb ik het ook met mijn crush gedaan, waar ik nu al een jaar mee samen ben Ö



    Aa ! mijn liefste glimlach ! (A) ik heb nu al zin in maandag XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Of gewoon eerlijk zeggen (A)


    : )