• omdat jullie toch zó graag anderen tips geven..help?

    Al enkele dagen voel ik me bekeken door dé mooiste jongen van school [Willem]. Hij kijkt me veel aan. Als ik langs hem moet stappen is het al gebeurd dat hij precies express naar achter stapte zodat ik tegen hem aanbotste. Hij zocht al eens oogcontact. Én toen we samen door een hoop mensen moesten, stopte hij in het midden om mij door te laten. Het probleem is; hoe kan ik contact opnemen? Like, ik wil hem best wel leren kennen, maar weet dus niet zeker of ik het mij niet allemaal inbeeld. What I mean, het kan allemaal toevallig gebeuren...
    Btw; hij is 2jaar ouder en kan bezet zijn [weet niet zeker]
    Somebody?


    Wat ik nog vergeten te vertellen ben:
    Een vriend van mij, Koen, is bevriend met hém, toen ik ongeveer 2 weken geleden op de bank buiten zat en enkele meters voor mij stond, wees Koen naar mij en knikte Willem. Maar hetkon evengoed ook naar iemand anders zijn ^^
    *Namen zijn verandert wegens privacy (;


    -

    (...)
    Ik doe nooit panisch maar omhelzen wel ö xd' maar like die jongen kent me al meer dan een half jaar dus dat zal best wel kunnen toch? xd'


    Ja maar, als je hem bevoorbeeld niet echt kent weetjewel?

    (...)

    Dat snap ik wel maar, zoon meiden heb je gewoon. en die zijn gewoon Gek. en dan dan doe je als jongen maar of je het leuk vind terwijl dat misschien niet eens zo is.

    dus wilde ik even kwijt.

    Goed dat je dat eventjes meld .D


    -

    (...)
    Goed dat je dat eventjes meld .D

    Graag gedaan hoor ;)

    (...)

    Ja maar, als je hem bevoorbeeld niet echt kent weetjewel?

    Die zijn vervelend die heb ik ook school :S


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Die zijn vervelend die heb ik ook school :S


    moet je je voorstellen dat ik dat dus heb meegemaakt -.-

    Een of ander mens dat ik totaal niet kende vloog helemaal panisch om mn nek. -.-

    ik voelde me best wel voor schut ofzo.

    (bleek uiteindelijk vriendin vn mn zusje te zijn -.-'')

    (...)
    Die zijn vervelend die heb ik ook school :S

    Ik heb zo iemand op school, echt een slet >< ze hangt rond álle jongens en wilt ze allemaal op de mond pakken


    -

    ik heb precies het zelfde ! de leukste jongen van school (voor mij dan) zoekt ook heel veel oogcontact ;) & een vriend van hem kijkt mij telkens aan als hij naar mij kijkt :P

    dus ik heb niet echt tips :$

    succes (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    ik heb precies het zelfde ! de leukste jongen van school (voor mij dan) zoekt ook heel veel oogcontact ;) & een vriend van hem kijkt mij telkens aan als hij naar mij kijkt :P

    dus ik heb niet echt tips :$

    succes (flower)

    Jij ook succes ^^


    -

    Oeh. Zeg hoi. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oeh. Zeg hoi. :'D

    Gewoon naar hem toe gaan en hoi zeggen? n_n
    Is best wel raar als er opeens iemand naar je toekomt die je niet kent en dan nog hoi zegt ook, niet? ^^


    -

    (...)

    moet je je voorstellen dat ik dat dus heb meegemaakt -.-

    Een of ander mens dat ik totaal niet kende vloog helemaal panisch om mn nek. -.-

    ik voelde me best wel voor schut ofzo.

    (bleek uiteindelijk vriendin vn mn zusje te zijn -.-'')

    Was die verliefd op je ofzeu?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.