• Haha als mijn Duitsleraar deze titel ziet is hij waarschijnlijk weer trots op meVolgende week begint het andere helft van het schooljaar en dat betekent:
    ·rooster wordt omgegooid
    ·techniek begint(oké, oké tekenen stopt en dat is weer leuk)
    ·Mentorles is op het 10e uur en dan moeten we in groepjes menterles nemen =.=
    ·1 of andere asshole heeft verzonnen om biologie, duits en geschiedenis op vrijdag te doen(like meestal is vrijdag een chilldag).

    Nouja ik heb geluk dat ik niet op het gymnasium zit, want die hebben nu 4 uur in de week gym.
    Ugh. Iemand hier ook een verschrikkelijk rooster?

    mwa. valt mee.
    alleen k vind t persoonlijk kud dat k op donderdag altijd 5 over 1 uit ben. en vrijdag om half 3. dat had k liefer andersom gewilt.


    The economy is suffering, let it DIE!

    mwa. valt mee.
    alleen k vind t persoonlijk kud dat k op donderdag altijd 5 over 1 uit ben. en vrijdag om half 3. dat had k liefer andersom gewilt.
    haha dat begrijp ik :P

    Het mijne is altijd kut! >,< Zo saai! -,-


    You'll never dream alone. <3

    en ik woon in België en ik heb een vast tijdrooster xp
    Maandag, Dinsdag, Donderdag & Vrijdag heb ik van 8.25 u. tot 4.10 u. school en op Woensdag tot 12. u.


    All was well.

    Woon in België dus een vast lesrooster, één keertje veranderd omdat er iets niet klopten met een andere klas ofso x D But; 10e lesuur? >< Hoekomtdatjijdathebt? Heb maar tot 8ste


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nohh ik krijg vlgende week weer nieuw rooster. Dees week vrij [Á]
    Maar dan kan k wel les hebben tothet 11e.
    Tot Kwart Over 5.
    Hoe godver klote is dat >< ben k pas verdorie om 6uur, miss half7 thuis x']
    damned, wil men nieuwe rooster niet eeens weten..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik heb het wel chill.
    Ik ga maandag,dinsdag en woensdag maar 7 uur naar school en donderdag en vrijdag maar 6.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik durf niet te klagen. maar wat zag ik nou? heb jij 10 uur op een dag? O_o nee joh. veel te veel. ons hoogste aantal uren is 5. en dat is dan tot half 4. maar meestal hebben we er 4. soms 3. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn rooster is wel oke ^^


    Life is hard and then we die

    Ieuwwl. wij hebben ook een halfjaarlijkse roosterwijziging gekregen. En ik heb nu een extra uur der by -.- 'NIET LEUK'
    & ook 4 uur gym..
    & 1 extra uur Nederlands.
    Booooringg.
    Maar woensdag wel eerste uur vry.
    Dus soms is 't rooster wel chill, zoals vandaag. Maar morgen echt niet,, tot het 8e :O

    Ik woon in België en dat is een vast rooster, maar ik zou het niet erg vinden als ze dat zouden veranderen, want maandag het 7e en 8e lesuur heb ik Frans ><

    ,Mijn nieuwe rooster
    SUCKT
    ik heb te weinig tekenen en handvaardigheid vind ik x_x en te veel wiskunde


    We can only learn to love by loving.