• Ik heb scoliose en het is zwaar vervelend. Scoliose is dat je rug verkeerd is gegroeit ofzo en je hebt het meteen vanaf je geboorte (en eerder xd) dus dan moet je in een gipsbroek/spreidt geval zodat je heupen weer normaal komen te staan.
    Ja maar nu komt mijn vraag, iemand die ook scoliose heeft?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik heb zo ongeveer iets
    bij mij is mijn ene been veel korter dan het ander en daardoor krijg ik vaak last aan mijn rug. ik moet altijd speciale zooltjes in mijn schoenen dragen, zodat ik stabieler zou staan en minder pijn zou hebben. maar als het zo niet werkt moet ik zo'n foto's laten maken om te zien dat het niets ernstigers is. maar het is echt super vervelend en soms pijnlijk.

    Een vn mijn beste vrienden heeft het n_n


    We can only learn to love by loving.

    ik heb zo ongeveer iets
    bij mij is mijn ene been veel korter dan het ander en daardoor krijg ik vaak last aan mijn rug. ik moet altijd speciale zooltjes in mijn schoenen dragen, zodat ik stabieler zou staan en minder pijn zou hebben. maar als het zo niet werkt moet ik zo'n foto's laten maken om te zien dat het niets ernstigers is. maar het is echt super vervelend en soms pijnlijk.

    Ik heb dat ook, maar bij mij willen ze er nog niks aan doen omdat ik nog 1mm verschil erbij moet hebben. -_-'
    Bij mij is het ook zo, dat ik door die rug dan snel hyperventileer. Ook nog zoiets.
    Maar dat je een gipsbroek ofzo aanmoet, vind ik wel erg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    een meisje van topmodel had dat (:
    ze moesten een fotoshoot doen,maar ze kon het bijna niet omwille van haar rug.
    maar er was daar nog een meisje dat het had,en ze was eraan geopereerd,en had er geen last meer van .

    xx


    everybody needs a song.

    Iemand die ik ken heeft dat, gaat er aan geoppereerd worden. Ze heeft een hyves daarover, over dat zij dat heeft en dan vertelt ze alle nieuwtjes daar.

    Mijn moeder had dat als ik me niet vergis.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ik heb dat ook, maar bij mij willen ze er nog niks aan doen omdat ik nog 1mm verschil erbij moet hebben. -_-'
    Bij mij is het ook zo, dat ik door die rug dan snel hyperventileer. Ook nog zoiets.
    Maar dat je een gipsbroek ofzo aanmoet, vind ik wel erg.

    Dat hoeft alleen als je net geboren bent hoor x']
    anders is het al te laat


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik niet, en eerlijk had ik er ook nog nooit van gehoord.
    Best vervelend voor je lijkt me..

    (...)
    Dat hoeft alleen als je net geboren bent hoor x']
    anders is het al te laat

    x]
    Nja, wist ik niet, mijn broertje had ook rond zijn 6 jaar 2 voeten in een loopgids gestoken. Hij liep altijd op zijn tippen, en drm moest ie terug leren lopen op zijn hielen en daarna moest ie in dat loopgids. x]
    Dus ik dacht, die gipsbroek zal ook voor rond die leeftijd of ouder ofzo zijn. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb zo ongeveer iets
    bij mij is mijn ene been veel korter dan het ander en daardoor krijg ik vaak last aan mijn rug. ik moet altijd speciale zooltjes in mijn schoenen dragen, zodat ik stabieler zou staan en minder pijn zou hebben. maar als het zo niet werkt moet ik zo'n foto's laten maken om te zien dat het niets ernstigers is. maar het is echt super vervelend en soms pijnlijk.

    heb ik ook een scheefgroeiing id de rug


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Een vriendin van mij heeft het. In haar ruggengraat zaten 2 bochten. 2 Jaar geleden maakten ze bekend dat ze Scoliose had. De dokters wilden niet gelijk gaan opereren want dan zou ze niet meer groeien (ze was toen 11). Ze heeft dus al die tijd een korset gedragen zodat het misschien iets rechter kwam te staan, en soms hielp het, soms weer niet. Uiteindelijk is ze rond nieuwjaar geopereerd en nu is ze 6 cm gegroeid en zal ze verder niet meer groeien. Ze is nu ongeveer evenlang als mij :'D Maar de operatie is goed verlopen, ze moet nu 6 weken rusten geloof ik.


    a figment of your imagination

    Ik heb scoliose
    ik heb al heel veel problemen gehad. Eerst kon ik mijn hoofd nooit recht houden, daarna ben ik in behandeling gegaan voor mijn rug en draag ik nu steunzolen voor mijn X-benen recht te krijgen.
    Mijn rechterarm was ook eens een tijdje verlamd


    death to the one at the end of the serenade.

    Is er eig ook een oorzaak voor dit? Iets verkeerd gedaan tijdens de zwangerschap, of is het zoiets erfelijk?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb het ook.
    Al vanaf men geboorte.
    Weet iet hoeveel graden of wat dan ook. Maar het is niet zo ernstig bij mij. Ik heb de Ziekte van Scheuermann.

    @SugarGuitar

    Je kan het krijgen na een ongeluk of een ziekte weet niet precies. Bij zwangerschp heeft ht niks te maken, tenminste dat zei men bioleraar. Maar er zijn scoliose's die erfelijk zijn. Die ik heb, ziekte van Scheuermann, is wel erfelijk zeggen ze...


    PINKPOP WAS SUPER=D