• Ik heb even een vraagje...
    Ik ben een meisje van 14 en ik heb nog nooit gezoend. Ik heb Zelfs nog niet eens een vriendje gehad. Ik had er in het begin geen problemen mee, maar nu lijkt iedereen al gezoend te hebben op zn 13 jaar of zelfs jonger!
    Ben ik abnormaal?


    Blieb-poow-ennuissiekapot

    Nee, absoluut niet. Ik heb genoeg vriendinnen die ook nog nooit hebben gezoend omdat ze er niet klaar voor zijn.
    Dat maakt je heus niet abnormaal.


    Bored.

    Nee, heel toevallig heb ik ook nog nooit gezoend ;'}
    en ik bn 13


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    trek het je niet aan ik had men eerste zoen pas als ik net 16 was -.-" en een liefje heb ik ook al lang niet meer gehad , bindingsangst denk ik:$

    Welcome to the club


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    15, en nog nooit gezoend(A)


    I am an idiot, I move.

    wat zijn we wanhopig xD

    Het maakt niet uit hoor, ik had mijn 1e vriend en zoen op mijn 16 duss,,


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Mijn eerste echte kus heeft ook lang geduurd hoor


    Your Butt is Mine!

    ik was er wel vroeg bij, maar jij moet er pas aan beginnen wanneer jij er klaar voor bent. je bent niet raar ho0wrr als je nog niet gezoend hebt op je 14e =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    nope, ben bijna 14, en ik heb hetzelfde ;]
    mare ik ben niet egt mooi dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn nicht is bijna 16 en heeft nog nooit gezoend :P
    Heel normaal dus..


    You move me ......... Kurt

    Ik ben bijna 14, nog nooit gezoend en het hoeft voor mij ook nog niet. Ik wil niet iemands bacteriën in mijn bek :'D

    Ik zat laatst op een brugger dr hyves, stond ze al zoenend met dr vriendje op de foto, EN IK HAD TOEN NOG NIETEENS GEZOENT, vondk toch wel stom :'3
    Maar nu heb ik wel gezoent, en ik ben ontgroent door de jongen van m'n dromen [a]


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een keer 'gezoend' op mijn vijfde, maar dat was voornamelijk door aandringen van mijn zus en de zus van dat jongetje. ~ Je denkt er dan niet goed bij na:Y).
    Dus ik vind dat ik eigenlijk nog niet gezoend heb of een vriendje heb gehad:Y)
    en ik ben bijna 14. Maar het boeit me niet, ik wacht tot ik de juiste jongen tegen kom:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is toch helemaal nt erg al je nu 14 bent en nog niet gekust te hebben. Er zijn er veel die 16 zijn en ook nog nooit gezoent hebben. Dus maak je geen zorgen hoor ^^
    :3


    Popsicles are yumm'ness :3