• want ik word gehaat door 2 van die ik-ben-zo-emo-want-ik-ben-tokio-hotel-fan kinders n_n

    das gewoon leuk xP kijken ze me heel boos en arrogant aan als ik langs kom of gaan ze extra fluisteren met een vriendin als ik langs loop xD en die ene verdenkt mij ervan dat ik op haar vriendje val X_x omdatk naar hem keek zondag in de macdonalds n_n naja hij keek eerst dus ik mocht terug kijken n_n

    en ik vind het leuk om gehaat te worden x_x alleen omdatk dan arrogant mag doen xD


    We can only learn to love by loving.

    Nou, ik niet!
    (Owkeay k bn Duits woon in Belgie en heb ff gèèn idee waar die nou van kwam O.o back to the point)
    Ik wordt door bijna mijn HELE school gepest,
    Inelkaargeslagen, doodsbedreigingen, hoort er allemaal bij...
    Echt doodpesten dus (nadruk op het woord dood)
    én die mensen die "haten" mij eigelijk niet vandaag kwam een meisje naar me toe en zei: Hey, euhm ge lijkt wel n hele toffe en ik wil wel me u bevriend zijn ... maar, (zie hier komt de MAAR :O ) ik ben bang dat Ncha. mij ook gaat pesten.
    Die Ncha. en haar zus Ntha. kennen de hele school waardoor iedereen me uitscheld slaat pest, etc.
    (Ncha. en Ntha. zijn een soort afkortingen he)
    Dus ik vind het hélémààl NIET leuk om vanalles worden uitgescholden en zo ...
    Mijn mening :O


    Vet erg.. :O
    Heb ook ruzie met een paar meiden.
    Word schijt ziek van ze. Ze doen me de hele tijd dus na.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Haha, van die kinders moet je gewoon terug aanstaren.