Was best een kut dag maar ging uiteindelijk wel heel hip x'], well, er is dus zo'n koter die vorig jaar steeds tegen me aan ging lopen op de trap en toen duwde ik haar een keer terug en zei ik dat ik der kop eraf zou rammen als ze neit zou kappen, toen ging ze in boogjes om me heen lopen en mensen op me af sturen, anyways, vandaag ging ik in de stuudjespauze [/niks tegen stuudjes maar zo noemen wij dat] aan een tafel midden in de aula staan en ging ik heel vies en dodelijk kijken, ging ze der vrienden op me af sturen, ik lachen en mnaar vriendinnen van mij zeggen dat ik haar zou gaan slaan als ze zo door zou gaan, en dat zeiden hun weer tegen hun vriendinnen terwijl ze voor hun liep en toen ging dat hele groepje schichtig om zich heen kijken want ze weten dondersgoed dat ik de halve school ken en een klas hoger zit. Maar ik was dus heel moe van het weekend nog, zaterdag me fotoshoot en zondag werken >< maarja, ik hoefde niet mee te gymen en had 3 tussenuren, morgen maar 2 uur les, vrij kut.
Over de shoot; Hij ging heeeeeel goed er was een ander meisje, geen bitch heel aardig, en de fotograaf denkt dat we allebei door zijn en volgende maand heb ik zowiezo een shoot met een prof, is dat goed of niet Ö
<3xo.
We'll still love each other, forever and always. <3