• Héé,, mijn leraar van vroeger in het lager was echt te erg. Altijd rook je hem als hij ook maar 30 m op afstand stond. Op de feest avond moest ik slowen met hem voor en weddenschap >--< (Niet opletteh, rare mensen in men klas =D ) Hij plakte en zat de hele tijd te staren BRR,, de volgende dagen gaf hij me van die bijnamen als bambi, (am)beertje ,, (mijn naam is dus degeljk Amber >-<) Hij geeft me altijd goeie punten en is minder streng voor mij dan voor anderen,, ik krijg vaak snoep en cadeautjes >_>,, nu word ik op school gepest als Lievelingtje enzo,, laatst gaf hij me nog een valentijnscadeautje !! maar het ergste van al die man is 50 ofzoo,, nu kom ik hem nog vaak tegen,, ik zou het liefst wegzinken in de grond


    Live your life, be happy, it's everything you need...

    Oei

    Nuja wij hadden ook zo'n vuile vorig jaar, en die stonk ook, en het was zo'n echte hippie, hij was echt vuil!

    IEwll Iewll gatver!!
    Ik dagt dat zoon leraar bij ons op sgool erg was ;o Maar dit slaat wel alles.. Gatver.. Ik zo abrut overstappen naar andere school


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xs pedoo

    Perv! =.='
    Pedo Blehh...

    sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt echt een beetje pedofielig. ik zou maar extra op je hoede zijn als ik jou was..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zo eentje heb ik ook. Nog minder leuk detail: Het is mijn mentor. Die van ons is nog erger, ik heb er in een ander topic al over gezeken :']


    No growth of the heart is ever a waste