• dit is best raar.. x']
    Ik ben al sins gister helemaal bezig met tekenen, terwel ik dat nooit doe!! maar ik zag foto's en die bragten me op iedeen enzo..
    En nu zit ik er zo eens naar te kijken, en eigenlijk zijn ze nog niet eens zo lelijk.. x']
    terwel ik normaal voor geen meter kan tekenen,, Maar dat is nog niet eens het Engst,
    Het zijn Aleemaal Zoenende Jongens.. x'] Terwel ik dat helemaal niet besefte toen ik bezig was.. en nu sgaAM IK me er best wel voor, omdat ik zo heel trots aan me vader liet zien, en hij dood leuk zij 'Hoezo teken jij zoenende jongens?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    HAHAHAHA
    zeg je dat de ene een wijf is met korte haren x'D
    of je zegt heel droog. nou daar geil ik op
    ik vind dat je mooi kan tekenen.
    en dat mag je laten zien ook x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    HAHAHAHA
    zeg je dat de ene een wijf is met korte haren x'D
    of je zegt heel droog. nou daar geil ik op
    ik vind dat je mooi kan tekenen.
    en dat mag je laten zien ook x'D

    Dat besefde ik laater pas,, dat ik dat ook kon zeggen jha..
    Maar ik riep meteen heel antusjast, dat dat mijn denkbeeldige Maatje was, met zijn vriend ;o
    *Waat, hij is Gay,, en heeft een dogter.. x']*
    En,, En nu vind mijn vader dat, ik me moet laten na kijken ;o Omdat, ik het lief vind waneer jongens zoenen met elkaar. :$


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Dat besefde ik laater pas,, dat ik dat ook kon zeggen jha..
    Maar ik riep meteen heel antusjast, dat dat mijn denkbeeldige Maatje was, met zijn vriend ;o
    *Waat, hij is Gay,, en heeft een dogter.. x']*
    En,, En nu vind mijn vader dat, ik me moet laten na kijken ;o Omdat, ik het lief vind waneer jongens zoenen met elkaar. :$

    hahaha x'D Ik vind t ook wel lief. mijn pa die doet altijd kinderachtig daar over. dan zegt ie altijd. kijk daar zitten van die gays. dan kan k hem wel voor ze kop rammen ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!

    En,, En nu vind mijn vader dat, ik me moet laten na kijken ;o Omdat, ik het lief vind waneer jongens zoenen met elkaar.


    Maak je geen zorgen, ik vind zoenende jongens ook lief ^^
    Mijn ouders verklaren me ook voor gek, maar mijn zus is ook zo dus misschien zit het gewoon in de familie..
    Maar, ze zijn alleen maar lief als ze allebei mooi zijn :)
    Ok, volgens mij kijk ik te veel jrock fanvideo's, maar die zijn zo lief, het lijken allemaal wel homo's xD (schattige homo's dan ^^).

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    (...)

    Maak je geen zorgen, ik vind zoenende jongens ook lief ^^
    Mijn ouders verklaren me ook voor gek, maar mijn zus is ook zo dus misschien zit het gewoon in de familie..
    Maar, ze zijn alleen maar lief als ze allebei mooi zijn :)
    Ok, volgens mij kijk ik te veel jrock fanvideo's, maar die zijn zo lief, het lijken allemaal wel homo's xD (schattige homo's dan ^^).

    Xx

    Nu wil ik niet heel ego gaan klinken..
    Maar mijn Getekende jongens zijn lief.. x']
    Oke, welke van de 14?! ;o
    Maar inderdaat, het is alleen maar sagtig als ze knap zijn..
    Want een vriend van mij is ook Gay, maar die is egt beest knap, en zijn vriend dus totaal niet.. en dan vind ik er niks aan ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omgaud :')
    ik heb ook eens iets getekend zonder te beseffen wat, maar dat was wel een gans in het water --' en dan ging ik dat aan mn moeder totnen, ging ze doodleuk in haar handen klappen =3


    All was well.

    Omgaud :')
    ik heb ook eens iets getekend zonder te beseffen wat, maar dat was wel een gans in het water --' en dan ging ik dat aan mn moeder totnen, ging ze doodleuk in haar handen klappen =3

    GneGne.. Maar ik heb dat dus dood leuk 7x agter elkaar >< en de helle tijd zoenende jongens, of er is er 1 aant uithluinen bij een jongen.. x']
    Nou,, dan heb ik liefer dat me vader het leuk vind, tegen mij was het meteen 'Hoezo teken ji zoenende jongens.. ><'
    en ganzen zijn eng ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dat heb ik heel vaak xD ik houw wel van tekenen en doe het vaak XD maar dan zit ik te tekenen dan zegt zoon klasgenootje ja die lijken op handen xD terwijl alles gewoon fantasie is gewoon lijnen die ik in me hoofd heb :P ik kan helemaal geen handen tekene XD ZO heb ik ook nog een gitaar en een klokhuis XD

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Ghehe ik ging ook een keertje tekenen onder de les en ik deed maar van alles door elkaar, bijtjes, letters, regenbogen met gezichtjes, aliens en blabla.. Maar hij is uiteindelijk toch bestwel kei vet geworden =D


    I don't need words to feel those lips.